FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Paar foto's van donderdag en zondag. Ik heb een manuele telelens van 30j oud, dus geen super geschikt materiaal :unsure:
Maar ben nog wel tevreden van een aantal. Tijdens de parade was er veel te veel oranje rook, bijna al die foto's zijn jammer genoeg naar de ballen.

Laatst bewerkt:
Man dat waren pas optochten. Blij dat die tijd voorbij is. :p Inhaalacties kon je op 1 hand tellen over gans het seizoen.

Ik weet nog dat motogp vaak overlapte met F1. Met plezier zette ik toen motogp op 😆
Met Schumacher, Hamilton, Vettel had je tenminste nog de teammate die mee kon. (zeker Barrichello/Webber/Rosberg)

maar als zelfs Perez wordt weggeblazen door Verstappen, dan wordt ik daar toch een beetje somber van.

Any news on the Piastri saga? Dacht ergens gehoord te hebben dat er een of andere beslissing/uitspraak zou volgen gisteren. Geen idee wat juist, maar kan precies nergens iets van nieuws vinden.

Any news on the Piastri saga? Dacht ergens gehoord te hebben dat er een of andere beslissing/uitspraak zou volgen gisteren. Geen idee wat juist, maar kan precies nergens iets van nieuws vinden.
Ging binnen 3 dagen uitspraak komen (na maandag avond) , voorlopig nog niks van tegengekomen.
Ook benieuwd naar uitslag :D

er gaan geruchten dat Schumacher zijn banden met Ferrari gaat verbreken voor volgend seizoen, en mogelijk niet voor HAAS gaat rijden

Ik dacht eigenlijk dat dat al officieel was (dat stuk over Ferrari dan)
Ergens deze week bekend gemaakt inderdaad. Als Schumi fan hoop ik dat hij volgend jaar ook nog meedoet, maar ik zou het ook niet raar vinden als hij geen nieuw contract vastkrijgt ergens...

ik had het toch nog nergens gelezen, en nog steeds niet op de serieuzere websites, tbh.
maar goed, als hij zelf zijn banden met Ferrari breekt, zal hij wel zicht hebben op iets, zeker?

ik had het toch nog nergens gelezen, en nog steeds niet op de serieuzere websites, tbh.
maar goed, als hij zelf zijn banden met Ferrari breekt, zal hij wel zicht hebben op iets, zeker?
Ik dacht dat het vooral gewoon zijn contract was dat afliep, dus niet zozeer verbreken, maar geen verderzetting.

Ik dacht dat het vooral gewoon zijn contract was dat afliep, dus niet zozeer verbreken, maar geen verderzetting.
Zo had ik het ook begrepen.
Zou me verbazen als die nog op de grid staat volgend jaar.

Als ge u laat inmaken door ene die eigenlijk compleet niet fit meer was aan het begin vh seizoen...
En de marketing "Schumacher" zal er nu ook wel af zijn. Uiteindelijk de hoofdreden dat hij ooit bij Haas is kunnen beginnen.

Zo had ik het ook begrepen.
Zou me verbazen als die nog op de grid staat volgend jaar.

Als ge u laat inmaken door ene die eigenlijk compleet niet fit meer was aan het begin vh seizoen...
En de marketing "Schumacher" zal er nu ook wel af zijn. Uiteindelijk de hoofdreden dat hij ooit bij Haas is kunnen beginnen.
Zo hard moet MSC toch niet onderdoen? Magnussen zijn puntenvoordeel komt vooral van de eerste races. In recente races rijden die gelijkaardig.

Net even gezien en 9/13 uitgereden races is MSC beter geëindigd dan MAG dit seizoen. Beiden wel al wat pech gehad denk ik.

Ging binnen 3 dagen uitspraak komen (na maandag avond) , voorlopig nog niks van tegengekomen.
Ook benieuwd naar uitslag :D

Zou normaal gisterenavond tegen 17u geweest zijn... (FIA contract recognition board moet blijkbaar binnen de 72u inderdaad een uitspraak doen zoals je aangeeft). Denk dat dit gewoon geheim moet blijven ofz en dat teams er dan zelf mee naar buiten komen.

Gisteren om 18u30 tijdens de weekend warm up van F1 geen nieuws vanuit de paddock en nu precies ook nog niets speuren op nieuwssites. Meeste details dat ik kon vinden (gpblog.com)

McLaren (Zak Brown and Andreas Seidl) has scheduled a press moment on Friday at a quarter to three local time. It is likely that McLaren will announce more about the ruling of the CRB and the situation with Piastri. The CRB should come with a verdict on Thursday at the latest. Whether the verdict is already in or if this press conference is scheduled for another reason is not sure, but it seems very likely that it is about the Piastri news. The fact that the team bosses are announcing a press conference suggests that the CRB has decided in McLaren's favour and that Piastri will be driving for the team next year

On the side: de Jos heeft corona en zal er mss niet bij zijn. Hoe hard moet die niet vloeken :)
Ik ken hem niet persoonlijk en hij heeft meer kennis en kunde rond motorsport/F1 dan mij....maar elke keer als die in beeld komt krijg ik toch de wubbes (kriebels) van die persoon.

Laatst bewerkt:
Ik kijk er wel naar uit om Piastri volgend jaar tegen Norris te zien rijden.
Hoe awkward zou het trouwens zijn voor Piastri als hij contractueel toch verplicht zou zijn om voor Alpine te rijden...

Ik ben nog altijd niet echt mee waarom blijkbaar niemand voor Alpine wilt rijden, en allemaal teams kiezen die achter Alpine staan in het kampioenschap.

4. Alpine 115
5. McLaren 95
9. Aston Martin 24

Dus het "hoera" statement van marcel begrijp ik ook niet helemaal (buiten dat Piastri nu heeft wat hij wou hebben).

de hoera was sarcastisch, hoor.

maar Alpine... tjah. een team dat top zou moeten zijn (en dan Red Bull Ferrari Mercedes top), maar door de Franse mentaliteit niet verder komt dan middelmatigheid. ok, best of the rest, maar het zou dus meer moeten zijn.
en je weet ook dat ze vandaag of morgen weer kunnen beslissen ermee te stoppen. (ze zijn eigenlijk al gedowngradet he, door als Alpine verder te gaan ipv Renault)

dus dat je dan méér gelooft in het potentieel van Mclaren of Aston Martin snap ik wel ergens.

Nu al een aantal maal gehoord, maar wat wilt dat nu exact zeggen "Franse mentaliteit"...

Heb 3 jaar in UK gewerkt en daar moeten ze niks hebben van de Fransen (the frogs). Dat ga soms echt ver; als er iemand bv op cruise docked aan frankrijk stappen ze niet uit omdat ze gene cent in frankrijk willen uitgeven. Als ge dan vraagt waarom, is het antwoord owv de oorlog...

Ma dat zijn vaak 50 - 60plussers. Dat kan toch niet de reden zijn.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan