FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Net pas de samenvatting gezien (f1 kijken op mijn eigen huwelijk zou er een beetje over zijn), maar wat me vooral opvalt is dat die strengere regels omtrent de stijfheid van de bodem helemaal niks heeft veranderd in de rangorde.

Klopt. Terwijl volgens velen (inclusief mij) dat de suprematie van Ferrari en Red Bull teniet zou doen. Maar wat blijkt ? Mercedes is nog verder weg dan voor de zomerstop.

Klopt. Terwijl volgens velen (inclusief mij) dat de suprematie van Ferrari en Red Bull teniet zou doen. Maar wat blijkt ? Mercedes is nog verder weg dan voor de zomerstop.
Straks had Verstappen nog gelijk over de vloer van mercedes :unsure:

Anyway er komt een boeiende race op ons af met veel sterke coureurs die vanachter beginnen. Verstappen was alvast heel sterk in de quali's, benieuwd of hij even sterk kan racen.

Viel mij inderdaad ook op, Toto der hypocrite zal wel anders denken nu. In plaats van het gat te dichten zijn ze nu nog verder op geraakt.

Horner had gelijk toen hij zei dat RB er niet door getroffen zou zijn. Nadeel is dat iedereen nu op 2023 focust en we nog 9 saaie races te zien krijgt waar Max in principe alles vanuit de achterhoede kan winnen...

benieuwd of hij even sterk kan racen.
Is dat een vraag? :p Kheb alle FP’s gezien. Kheb Red Bull dit seizoen nog niet zo dominant geweten. Zou me niet verbazen dat Max straks gewoon op P1 staat.

Mss dat regendruppels het nog wat interessant gan maken? Of schijnt de zon daar?

Is dat een vraag? :p Kheb alle FP’s gezien. Kheb Red Bull dit seizoen nog niet zo dominant geweten. Zou me niet verbazen dat Max straks gewoon op P1 staat.

Mss dat regendruppels het nog wat interessant gan maken? Of schijnt de zon daar?
Kan natuurlijk ook zijn dat hij T1 niet overleeft.
In't pak starten is niet zo geweødig in Spa.

Kan natuurlijk ook zijn dat hij T1 niet overleeft.
In't pak starten is niet zo geweødig in Spa.
Zal sowieso wel een interessante race worden. Zoals in Silverstone kan zo ne mixed grid wel voor wat fun en chaos zorgen 😬

Trouwens die grindbakken zijn wel een goeie aanpassing. Minder run offs, i like.

y3owony06gk91.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan