Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwa... hij is een keer gespind en toen hij Leclerc de eerste keer inhaalde slaagde hij er niet eens in om de apex te pakken. Zoveel speciaal vond ik het niet.Verstappen is gewoon 2 klassen beter dan de rest.

Ook inderdaad leuk om Lewis nog eens op z'n best te zien. Ik vraag me af of Mercedes volgende keer dichter bij Red Bull zal zijn wanneer ze de vloer meer gaan testen op flexibiliteit.Verstappen (En Lewis) is toch een andere klasse dan de rest.
Ferrari... tja
Bij Vettel had ik eerlijk gezegd meer de indruk dat het Vettel zelf was die het verknalde....Sorry maar Ferrari verknalt het bij alonso dan bij vettel en nu bij Leclerc.
Willen ze uberhout wel de WK winnen?
Alonso een Lawrence Stroll samen in 1 team... Amai... dat belooft.
Hier een analyse: https://www.formula1.com/en/latest/...gned-a-shock-deal.2hSAZ2QtgVtuEJa4chM7c4.htmlDie radio's worden epic.
Maar zoals ik al zei: bij AM in F1 >>>> niet in F1.
En best wel opvallend: Vettel heeft met zijn aankondiging vorige week zogezegd zijn team verrast, nu kondigen ze Alonso aan. Ofwel waren het korte onderhandelingen (en gaat hij een pak geld verdienen), ofwel waren ze al van plan Vettel buiten te gooien
Die radio's worden epic.
Maar zoals ik al zei: bij AM in F1 >>>> niet in F1.
En best wel opvallend: Vettel heeft met zijn aankondiging vorige week zogezegd zijn team verrast, nu kondigen ze Alonso aan. Ofwel waren het korte onderhandelingen (en gaat hij een pak geld verdienen), ofwel waren ze al van plan Vettel buiten te gooien

Was dat niet dat jaar dat eigenlijk Ferrari met een "illegale" wagen rondreed waardoor ze met meer vermogen rondreden.Bij Vettel had ik eerlijk gezegd meer de indruk dat het Vettel zelf was die het verknalde....
Shock deal is dat niet nee, maar ge zegt dat verrast zijt dat Vettel weg is, en dat van plan waart om met hem door te gaan, is het toch opvallend dat ze op een (race-)weekend alles rond krijgen.
. Dat zou een shock zijn.

Dat zijn volgens mij typische pre-internet cowboy verhalen. Toen kon ge niks nakijken, en verhalen die groeien/vervormen natuurlijk altijd wat van mond tot mond.Michael Schumacher, toch volgens veel 1 van de allergrootste ooit, heeft in de feederseries ook niet echt veel laten zien. HH Frentzen kwam daar stukken beter uit en toch is zijn F1 carrière op een sisser uitgedraaid.