RiCOManiaC
Well-known member
George legend ! Hopelijk kan Ferrari wel morgen gwn een 1-2 pakken, maar ja.... En hopelijk is de ommekeer van het WK daarmee in gezet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DRS werkte niet van LewisYES GEORGE!!!
Enkel jammer van de laatste lap van Lewis, geen idee wat daar gebeurd is.
Het was leuk begonnen dit seizoen (gevecht tussen Max en Charles paar keer), maar daarna tot nu is eigenlijk pokkesaai geworden, met mss paar kleine uitschieters. Merc is gewoon vervangen door RB qua beleving. Ferrari kan het jammer genoeg nog niet aan.George legend ! Hopelijk kan Ferrari wel morgen gwn een 1-2 pakken, maar ja.... En hopelijk is de ommekeer van het WK daarmee in gezet.
Alles wat ik zeg is dat elk team makkelijk kan manipuleren of een piloot het gevecht met zijn teamgenoot kan aangaan of niet. Ik vind het heel vreemd dat na Monaco plots iedereen van mening was dat Perez eindelijk de Red Bull onder de knie had en het gevecht met Max aan kon gaan. Enkele GP's en updates verder is het verschil tussen beide piloten plots terug ver over een halve seconde per ronde. De updates die gekomen zijn spelen duidelijk in het voordeel van Max.Anders gezegd: er kwam iemand die sneller was en die mocht zijn kans gaan.
Dat is hoe RBR werkt.
Ik ben altijd van mening geweest dat het negeren van die mult21 call Vettel helemaal geen goed gedaan heeft bij Red Bull. Ik hoop dat alvast, want anders zou het nog meer naar favoritisme neigen in mijn ogen. Indien een piloot zomaar een directe order naast zich neer kan leggen zonder verdere gevolgen vind ik niet normaal.Dat "zijn tijd op was" wegens multi21, daar mag je wel wat meer uitleg bij geven. Daar was begin 2014 geen sprake of spoor van. Er was zelfs gigantische kritiek op het feit dat Red Bull het hele multi21 gedoe zomaar zonder consequenties onder de mat had geveegd omdat Vettel de lieveling was die niets verkeerd kon doen.
Dus wat je hierboven zegt lijkt nogal op herschrijven van de geschiedenis.
Natuurlijk heeft Vettel de kassa doen rinkelen. Maar na een tijdje zal dat toch minderen. Iedereen heeft zijn vlag en heeft zijn T-shirt. Op een bepaald moment is het aantrekken van vers bloed heel goed om de merchandise verkoop opnieuw te zien stijgen.Gaan we nu zeggen dat Vettel de kassa bij Red Bull niet gigantisch heeft laten rinkelen?
Michael Schumacher, toch volgens veel 1 van de allergrootste ooit, heeft in de feederseries ook niet echt veel laten zien. HH Frentzen kwam daar stukken beter uit en toch is zijn F1 carrière op een sisser uitgedraaid. Ik geloof bijgevolg niet echt dat heel veel succes hebben in feeder series veel te maken heeft met hoe iemand uiteindelijk presteert wanneer die in de F1 terecht komt.Wat zat erin bij Buemi en hoezo heeft hij geen kans gehad om het te bewijzen? Nooit een juniortitel gewonnen, toch zijn kans gekregen in F1, niet enorm kunnen overtuigen, andere teams stonden blijkbaar ook niet te springen. Is na zijn actieve F1-carriere altijd blijven gesteund/gesponsord worden door Red Bullm op vandaag nog steeds reserverijder en heeft onder andere via die steun en sponsoring een schitterende carriere kunnen uitbouwen in de autosport. Ik zou net zeggen dat die alles uit zijn carriere aan het halen is wat erin zat.
Slecht behandeld hoor, amai.
DaCosta heeft 1 keer gefaald in de FR3.5 en is imo heel snel aan de kant geschoven door Red Bull. Ik begrijp tot op heden niet echt wat ze bij RB zo lang in Kvyat gezien hebben. Kvyat kreeg voorrang op DaCosta en later op Vergne en volgens mij is Kvyat veruit de minste van dat drietal. Soit.. dat is allemaal lang geleden. Back to the here and now..En da Costa: wat is ervan? Red Bull geeft veel van hun juniors kansen en een dik derde van de huidige grid is via hen binnengekomen. Dat ze niet letterlijk iedereen laten doorstromen moet hen nu ook al verweten worden? Wat doe je dan met alle andere junior programma's die stuk voor stuk een nog veel slechter track record hebben?
da Costa was ook niet echt een veelwinner in de feeder series. En cruciaal faalde die net in de FR3.5 wanneer iedereen verwachtte dat hij het zou pakken, terwijl Kvyat wel als rookie GP3 won - iets wat da Costa ook al niet kon klaarspelen. Dus kreeg Kvyat die promotie.
Volgens mij 1 witte Ferrari ? Ik kan mis zijn maar enkel Magnussen beschikt over de upgrades dacht ik. Echt veel verschil maken die upgrades dus blijkbaar niet want zo groot is het verschil tussen Kevin en Mick niet.Twee rode en twee witte Ferrari's in het veld dit weekend![]()
Michael Schumacher, toch volgens veel 1 van de allergrootste ooit, heeft in de feederseries ook niet echt veel laten zien. HH Frentzen kwam daar stukken beter uit en toch is zijn F1 carrière op een sisser uitgedraaid. Ik geloof bijgevolg niet echt dat heel veel succes hebben in feeder series veel te maken heeft met hoe iemand uiteindelijk presteert wanneer die in de F1 terecht komt.
Voor de rest moet ik je inderdaad wel gelijk geven over Buemi.
.Schumacher reed samen met Frentzen en Wendlinger in de Mercedes C11. Volgens Mercedes was Frentzen de beste piloot van die 3.
mja, ze hadden niet veel keuze. het was dit of Softs voor 30 ronden.Ferrari weer Leclerc aan het trollen??? We gaan het vlug weten![]()