FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was effkes afk. Wat is er met Sainz?
brand-van-de-de-vlammenbrandwond-van-de-motor-de-dwarsfiets-motorcross-90939559.jpg

Max zijn tijden waren met die harde band ook plots een pak minder, ik dacht al dat de Ferrari's onmogelijk tot het einde konden rijden met die band.

Denk dat Max wel een vogel voor de kat is.

Ferrari weer typisch Ferrari. DNF en Leclerc met problemen. Wint wel niet veel punten dit weekend op Verstappen. Goed voor het kampioenschap alleszins.

Rofl.

Niets te doen aan de Ferrari vandaag. Max zal content zijn dat zijn lead even groot blijft.
Dacht ik ook na de race.
Eigenlijk is Verstappen deels de grote winnaar.
Ferrari was overduidelijk de snelste en moest easy 1-2 zijn. Met de sprintrace en vandaag wint Verstappen een pak punten op Sainz en Perez en verliest er maar een paar op Leclerc.
En Ferrari die weer problemen heeft.

Aangename race imo, Verstappen heeft geluk gehad , ging normaal 3de zijn maar is nu 2de. Jammer dat Russel er gewoon Perez aframde en maar 5 seconden kreeg.

He turned in on me lmao, in de leer gegaan bij Hamilton precies :D

Waarom kreeg Hamilton er vorig jaar tien en Russel er nu maar 5?

Leuke race maar wat voor ne BS met die track limits zeg. Oftewel laat je ze gewoon alle asfalt gebruiken en let je niet op de witte lijn, oftewel verf je de witte lijn elders. Ergens wanneer je automatisch trager bent wanneer je over de witte lijn gaat. Dit is toch echt te belachelijk.

Aangename race imo, Verstappen heeft geluk gehad , ging normaal 3de zijn maar is nu 2de. Jammer dat Russel er gewoon Perez aframde en maar 5 seconden kreeg.

He turned in on me lmao, in de leer gegaan bij Hamilton precies :D

Waarom kreeg Hamilton er vorig jaar tien en Russel er nu maar 5?
omdat Hamilton en Wolff vorig jaar altijd voordeel kregen van Masi.

Leuke race maar wat voor ne BS met die track limits zeg. Oftewel laat je ze gewoon alle asfalt gebruiken en let je niet op de witte lijn, oftewel verf je de witte lijn elders. Ergens wanneer je automatisch trager bent wanneer je over de witte lijn gaat. Dit is toch echt te belachelijk.

Ik vind dat toch de moeilijke discussie

Als je geen track limits hebt, ziet het er zo uit. En dat is te belachelijk

Vorig jaar in de F1 was het ook belachelijk omdat de ene bocht wel telde en de andere niet.

Liever dat ze consequent zijn en dat de witte lijn de witte lijn is zoals vandaag maar ik denk dat de grootste probleem is dat je als driver niet echt voelt/ziet wanneer je over de witte lijn bent of niet.

Dan kan je zeggen "sausage kerbs" maar die dingen zijn veel te gevaarlijk.

Ik vind dat toch de moeilijke discussie

Als je geen track limits hebt, ziet het er zo uit. En dat is te belachelijk
Klopt. Maar nu vond ik het ook te belachelijk. Je bent het snelst wanneer je 3 keer de track limits niet respecteert.
Zorg er toch gewoon voor dat het buiten de track langzamer is dan er binnen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.

Ik vraag me trouwens af waarom Sainz in T1 voor Russell mocht blijven. Mijns inziens had hij die plaats moeten afgeven.

In Mei - Verstappen heeft geluk gehad - Check
In Juni - Verstappen heeft geluk gehad - Check
In Juli - Verstappen heeft geluk gehad - Check
Eigenlijk is het gewoon Ferrari die zijn wagen niet helemaal in orde krijgt. Net iets te fragiel en de issues zijn nog niet opgelost

Eigenlijk is het gewoon Ferrari die zijn wagen niet helemaal in orde krijgt. Net iets te fragiel en de issues zijn nog niet opgelost
Ik snap je aanpassing van mijn post niet goed?

Verstappen heeft gewoon hier geluk dat hij tweede eindigt ipv van derde. Voor de rest heeft hij sterk gereden maar was de pace van de Ferrari's deze keer sneller.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan