Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was effkes afk. Wat is er met Sainz?
Of een brandende Ferrari of zo?
Dacht ik ook na de race.Rofl.
Niets te doen aan de Ferrari vandaag. Max zal content zijn dat zijn lead even groot blijft.

omdat Hamilton en Wolff vorig jaar altijd voordeel kregen van Masi.Aangename race imo, Verstappen heeft geluk gehad , ging normaal 3de zijn maar is nu 2de. Jammer dat Russel er gewoon Perez aframde en maar 5 seconden kreeg.
He turned in on me lmao, in de leer gegaan bij Hamilton precies
Waarom kreeg Hamilton er vorig jaar tien en Russel er nu maar 5?
Leuke race maar wat voor ne BS met die track limits zeg. Oftewel laat je ze gewoon alle asfalt gebruiken en let je niet op de witte lijn, oftewel verf je de witte lijn elders. Ergens wanneer je automatisch trager bent wanneer je over de witte lijn gaat. Dit is toch echt te belachelijk.
Klopt. Maar nu vond ik het ook te belachelijk. Je bent het snelst wanneer je 3 keer de track limits niet respecteert.Ik vind dat toch de moeilijke discussie
Als je geen track limits hebt, ziet het er zo uit. En dat is te belachelijk
Eigenlijk is het gewoon Ferrari die zijn wagen niet helemaal in orde krijgt. Net iets te fragiel en de issues zijn nog niet opgelostIn Mei - Verstappen heeft geluk gehad - Check
In Juni - Verstappen heeft geluk gehad - Check
In Juli - Verstappen heeft geluk gehad - Check
Ik snap je aanpassing van mijn post niet goed?Eigenlijk is het gewoon Ferrari die zijn wagen niet helemaal in orde krijgt. Net iets te fragiel en de issues zijn nog niet opgelost