FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vraag me wel af waarom Max het nodig vind om op dit nieuws te reageren.

Hoogstwaarschijnlijk dezelfde reden als in de meerderheid van dit soort gevallen: een journalist stelde hem een vraag en hij antwoordde.

Hoogstwaarschijnlijk dezelfde reden als in de meerderheid van dit soort gevallen: een journalist stelde hem een vraag en hij antwoordde.
Misschien. Vind het wel vreemd dat Max dan altijd degene is die van die vragen krijgt. Aan andere piloten hebben ze die vraag dan niet gesteld ?
Ik snap niet dat Max daar zelf op wil antwoorden. Ik zou eerder antwoorden dat dat mijn problemen niet zijn. Ik moet gewoon mijn wagen zo snel mogelijk rond het circuit sturen.

Max krijgt die vragen als Wereldkampioen, en omwille van zijn rivaliteit met Hamilton.

who cares wat Latifi of Ocon vinden, toch?

Misschien. Vind het wel vreemd dat Max dan altijd degene is die van die vragen krijgt. Aan andere piloten hebben ze die vraag dan niet gesteld ?
Ik snap niet dat Max daar zelf op wil antwoorden. Ik zou eerder antwoorden dat dat mijn problemen niet zijn. Ik moet gewoon mijn wagen zo snel mogelijk rond het circuit sturen.
Waarom vragen ze aan Lewis wat hij vind van de demonstranten op Silverstone?
Die weten toch ook dat hij er iets woke gaat uitgooien ;)

Max krijgt die vragen als Wereldkampioen, en omwille van zijn rivaliteit met Hamilton.

who cares wat Latifi of Ocon vinden, toch?
Misschien. De mening van Max zal inderdaad belangrijker zijn dan die van Latifi of Ocon maar ik vind het toch heel vreemd dat ze aan aan Max gaan zitten vragen wat hij vind van heel die flex floor saga. En ik vind het nog veel vreemder dat Max denkt dat de vloer van de Merc meer flext dan die van de Red Bull. Het zijn net Red Bull en Ferrari die in beeld komen wanneer het gaat over de vloer die plooit.
Waarom vragen ze aan Lewis wat hij vind van de demonstranten op Silverstone?
Die weten toch ook dat hij er iets woke gaat uitgooien ;)
Dat klopt wel. Maar het is tegenwoordig wel mode om te zagen over de woke onzin of over de klimaat hysterie. Je kan tegenwoordig de TV of radio niet meer opzetten of het moet daarover gaan.

Laatst bewerkt:
Vettel wordt naar de stewards geroepen, omwille van zijn gedrag op de Drivers' Meeting :laugh:

't Is wel meteen bijgelegd :unsure:
Vraag me af wat 'm zo gefrustreerd gemaakt heeft.

't Is wel meteen bijgelegd :unsure:
Vraag me af wat 'm zo gefrustreerd gemaakt heeft.

Hij was boos over de schrapping van één van zijn qualilaps door tracklimits.

Het zal niet beter worden vandaag want ze hebben er duchtig veel tracklimits uitgedeeld in de F2 vanmorgen :p.

Cars 17, 21, 9, 5 & 15 - 5 second time penalties applied as per in-race Stewards' decisions - Track limits
Cars 5 & 9 - 10 second time penalties applied as per in-race Stewards' decisions - Track limits

Verstappen heeft momenteel de snelheid niet, hij liet wijselijk Leclerc passeren. (na een nieuwe poging)
Die eerste denkt toch: Ferrari will screw up anyways. Hopelijk niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan