FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
BG op z’n best. Ik klaag aan dat er geen herhalingen zijn onmiddellijk na de crash, en 1 pagina verder wil ik onthoofdingen zien en heb ik een IS-lidmaatschap.
Eh klopt ergens wel. Als je 1 zin post die op een andere manier kan geinterpreteerd worden, dan hetgeen je bedoelde, dan ben je ...

Eerlijk? Ik denk dat niemand hier op een onthoofding staat te wachten. Stel je voor dat het je eigen zoon is. :confused:
Je mag daar echt niet aan denken. Neen die halo trekt op niks, maar laat dat ding maar staan op die wagens. Safety FIRST.

Nooit live gezien, te jong voor, maar tonen moet je het volgens mij ja…

Edit: laat het gewoon, dit toont gewoon perfect aan hoe onnozel woke de wereld geworden is. We kijken naar een gevaarlijke motorsport maar stel dat we live in beeld brengen dat iemand zich zou kwetsen (niet eens het geval hier, gelukkig). Dan moeten we allemaal onze hoofden afwenden.
Allemaal unicorns en suikerspinnen, en elkaar doodknuffelen.
Wat voor een (sorry voor de verwoording) debiele opmerking is dat nu? Dit zijn 20 piloten die voor ons entertainment in een wagen kruipen. Wagens met een enorm energieontwikkeling en met een risico op een serieuze crash. Moeten we het dan live zien als er een onthoofd zou worden? Neen. We leven niet meer in de tijd van de Romeinen waar ze op het einde de gladiator dood staken.
En de herhaling moeten we ook niet zien. Op de 1e live was er te zien dat er een wagen ondersteboven door het beeld schoof. Dus het was serieus. De regisseur zelf weet op dat moment trouwens ook niet hoe of wat er met de coureur in kwestie is dus worden de beelden zolang niet getoond. Is trouwens op vraag van de piloten zelf geweest om hun familie en vrienden niet eindeloos de beelden te laten zien terwijl ze afwachten hoe het met ze gaat. Dat we wat moeten wachten op de beelden vind ik niet erg. Dat ouders, partners en eventuele kinderen intussen moeten wachten hoe het gaat met hun familieleden, dat is erg.

Had Verstappen geen problemen met zijn wagen was het weer een easy win want Ferrari is weer aan het kloten met hun strategie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan