FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik keur nie goe dat ie het n-woord zei, anderszijds moet ik echt ronduit kotsen van deze degoutante, kotsmisselijke woke/cancel culture generatie. Bah bah, 1000x bah ! Social media helpt ook niet mee want iedereen zit er met zijn neus gelijk op...

Hij is suspended, dus (nog) niet ontslagen.

Ik weet wel niet wat er nu precies moet onderzocht worden. Wat gebeurd is, is gebeurd. Vermoedelijk even tijd kopen om tot een beslissing te komen of ze hem houden of niet.

Zal mogelijk met publieke excuses moeten komen.
Dan kan het misschien weer de vergeetput in en zal misschien ff op de blaren moeten zitten.

Ik ben het eens met @RiCOManiaC ,social media helpen niet op dat gebied en alles wordt tegenwoordig hysterisch uitvergroot.
Er mag toch nog emotioneel gereageerd worden hoop ik.
Bij het voetbal vind ik bvb een gele kaart voor op de hekken te klimmen/truitje uittrekken ronduit ridicuul.
Al zijn er zaken die je beter niet doet.

Het helpt zijn zaak bij Red Bull natuurlijk ook niet vooruit dat hij al een paar keer goede kansen totaal heeft laten schieten in de F2. Ik kan me inbeelden dat de drang om hem toch te houden daardoor ook wel kleiner is geworden...

Behind the scenes Red Bull. Beter dan Netflix :D Wel zotte Mexicaanse fans, stel u voor dat er ne Braziliaan terug bij een topteam zou rijden :unsure:

Alpha Tauri is realistisch gezien het best mogelijke waar hij momenteel bij terecht kan. Ik kan mij voorstellen dat er bij McLaren een plekje vrijkomt, want helaas zie ik Ricciardo daar volgend jaar niet meer rijden, maar dat is nauwelijks een echte verbetering tegenover AT.

Die laat toch vaak mooie dingen zien met die AT, eigenlijk vreemd dat hij bij RB zo slecht was. Jammer genoeg voor hem heeft hem dat wel wat getekend en zijn daardoor zijn kansen op een plaatsje bij een topteam mss nihil.

Die laat toch vaak mooie dingen zien met die AT, eigenlijk vreemd dat hij bij RB zo slecht was.

Gokje: had zijn teamgenoot bij AT niet Kvyat/Tsunoda geweest maar Verstappen, dan dachten we nu ook niet dat Gasly het zo goed deed.

Mannen als Verstappen en Hamilton zijn nu eenmaal steengoed en je moet echt al topkwaliteit zijn om in een directe vergelijking als teamgenoot niet op je bek te gaan.

Idd, hoeveel zijn er al niet gefaald bij RBR?
Kijk bvb naar Bottas: bij Williams vond iedereen die top. Bij Alfa laat die weer top dingen zien. En toch vond iedereen dat die zijn plaats niet had bij Mercedes
En sommige piloten zijn ook gewoon beter bij een subtopper dan bij een echt topteam

Gokje: had zijn teamgenoot bij AT niet Kvyat/Tsunoda geweest maar Verstappen, dan dachten we nu ook niet dat Gasly het zo goed deed.

Mannen als Verstappen en Hamilton zijn nu eenmaal steengoed en je moet echt al topkwaliteit zijn om in een directe vergelijking als teamgenoot niet op je bek te gaan.
Akkoord, Ik schat hem zeker niet zo hoog in als pakweg Russel, die het nu naast Hamilton prima doet, maar wat Perez doet zou die mss toch moeten kunnen. Ik vond het toch vreemd dat hij zo slecht uit de verf kwam bij RB.

Akkoord, Ik schat hem zeker niet zo hoog in als pakweg Russel, die het nu naast Hamilton prima doet, maar wat Perez doet zou die mss toch moeten kunnen. Ik vond het toch vreemd dat hij zo slecht uit de verf kwam bij RB.

Zal toch ook wel een deel de druk zijn geweest denk ik. Constant in de media berichtgeving over zijn prestaties en dan fouten maken door zich te veel te willen bewijzen. Idem met Albon.

Perez deed het toch ook niet veel beter bij RBR. Die was ook altijd meer dan 0,5sec trager dan verstappen vorig jaar.

Het ligt gewoon aan de wagen. Die Red Bull was op maat gemaakt voor Verstappen

Dit jaar spreken ze dat de Red Bull een zeer onderstuurd gedrag heeft wat Verstappen niet zo ligt. Ik ben er van overtuigd dat velen nu wel met die Red Bull overweg kunnen zoals een Gasly/Albon.

Ik schat Perez echt niet hoger in dan een Bottas. Valt meestal ook altijd wel terug in de race na een goede qualy.

Ik ga hier akkoord met Scifo. Alhoewel Max beter is dan Gasley, geloof ik niet dat het verschil zo groot is als toen het geval was. Ik geloof gewoon niet dat een piloot zo een groot verschil kan maken. Zo een profpiloot tegenover ons misschien wel, maar tegenover een andere profpiloot. Nope. Onmogelijk. Niet Max, niet Lewis, niet de Michael Schumacher en zelfs niet de grote Aurton Senna.
Gasley heeft al geweldige dingen laten zien met die Alpha Tauri. Met die RB kwam hij gewoon niet uit de verf omdat die wagen hem gewoon niet lag. Daardoor verloor hij misschien enkele tienden. Bovendien was die wagen helemaal op maat van Max waardoor die enkele tienden won. Tel die 2 op en het verschil is veel groter dan het lijkt. Volgens mij moet Pierre helemaal niet onderdoen voor Perez dus zou hij minstens even kort op Max moeten kunnen zitten als dat Perez nu zit.

Hier wordt beweert dat Gasly zijn kans heeft gehad bij RB.
Daar ga ik niet mee akkoord,heeft amper tijd gehad om te evolueren.
De prestaties vielen idd tegen daar ben ik mee akkoord,maar als je ziet dat hij terug bij AT direct terug goed presteert is er mogelijk iets anders aan de hand.
RB vond het tijd om in te grijpen,maar soms is een beetje meer en langer geduld hebben een deugd.

In de MotoGP heeft HRC een gelijkaardig probleem,motor is afgesteld op Marquez en anderen hebben het daar moeilijk bij.
Als Marquez einde carrière zou zijn,zie ik het toch tijdje somber in voor Honda.
Die gaan dan van 0 motor moeten beginnen bouwen.

De prestaties vielen idd tegen daar ben ik mee akkoord,maar als je ziet dat hij terug bij AT direct terug goed presteert is er mogelijk iets anders aan de hand.

Ja, een teamgenoot van een heel ander niveau waardoor het er veel positiever uitziet.

Al zal het feit dat er bij een middenmotor nu eenmaal minder druk is, ook wel meespelen.

Al zal het feit dat er bij een middenmotor nu eenmaal minder druk is, ook wel meespelen.
Dat kan er ook mee te maken hebben. In elk geval was de Gasley bij RB niet de Gasley die we kennen. Max is zeker beter, maar zo groot als het verschil tussen die 2 toenn was is het toch wel niet. Er speelde meer. Wat precies weet ik nier maar dat was echt niet normaal toen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan