Sainz had geen mediums meer.Sainz komt gewoon te kort en dwaas van Ferrari om hem op hards te zetten ipv mediums.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sainz had geen mediums meer.Sainz komt gewoon te kort en dwaas van Ferrari om hem op hards te zetten ipv mediums.
ik herinner mij hier een race, eind jaren '90 of net begin jaren '00, toen ze nog aan de versnellingen mochten sleutelen elke GPDie Ferrari wagens verliezen zoveel uit de exits. Die hun acceleratie uit bochten zag er gewoon verschrikkelijk uit.
Die Ferrari wagens verliezen zoveel uit de exits. Die hun acceleratie uit bochten zag er gewoon verschrikkelijk uit.
Als je het met op dit moment vraagt, dan zeg ik Verstappen WDC en Red Bull ook het WCC.
Ik durf het nog niet zeggen. Verstappen heeft een mooie lead, maar hij kan even goed twee races pech krijgen.
Ik geloof graag dat er in de hele wereld wel wat boeiend circuits liggen. Maar als een circuit zoals Zandvoort voorrang gaat krijgen op Spa voor een Europese GP.Maar het belangrijkste nieuws is dat Domenicali blijkbaar uitgaat van 16 koersen buiten het Oude Continent.

Absoluut en dat begrijp ik, maar ik doe deze omwille van volgende vaststellingen:Gewaagde uitspraak!
Da's toch logisch? Waarom zit je anders in een team?- Hoewel ik geloof dat Perez zijn kans mag gaan als hij week na week Max kan matchen op pace en na halfweg het seizoen er net voor of achter staat, ben ik er van overtuigd dat Perez voor Max zal (moeten) rijden als er een achterstand van meer dan 30 punten in het klassement is. En Perez, dit jaar, hoedje af.
Op sportief vlak is dat inderdaad een schijte circuit. 30jaar lang was een terugkeer naar Zandvoort gewoon uitgesloten tot er nog eens een Nederlander in de F1 geraakt is. En dan is het plots niet meer onmogelijk dat er F1 auto's op rijden.Ik geloof graag dat er in de hele wereld wel wat boeiend circuits liggen. Maar als een circuit zoals Zandvoort voorrang gaat krijgen op Spa voor een Europese GP.![]()
Eigenlijk bevestig je toch gewoon wat ik schrijf? Omgedraaid, 100% eens met wat je zegt.Da's toch logisch? Waarom zit je anders in een team?
Perez rijdt beter dan vorig jaar, maar iedereen ziet toch dat Max in 9/10 Q's en races gewoon sneller is, dan is het logisch dat je eerder Perez een strategie gaat geven om de concurrentie op te houden/in de weg te rijden of dat hij Max eens gaat moeten laten voorgaan.
Ik heb die heisa rond team orders nooit 100% gesnapt, als het op het einde van het seizoen op een punt of 5 aankomt, dan ga je als Horner zijnde jezelf vervloeken als je in het seizoen dan niet snel genoeg een keuze hebt gemaakt om je sterkste rijder te bevoordelen.
Als Perez nu systematisch sneller was dan Max dit seizoen, dan was het een ander verhaal. Ik ben geen RB fan, maar zoals @eniac zegt, je ziet toch wel door de jaren heen dat ze bij RB gewoon de kaart van de snelste rijder kiezen?
Ferrari en Leclerc hebben voor het eerst een wagen in handen waarmee ze consistent poles en racewins kunnen pakken. Dat hoeft, mijn inziens, niet meteen te leiden tot een wereldtitel. Hoeveel jaar heeft Verstappen met de Red Bull races gewonnen en podia gereden alvorens hij vorig jaar wereldkampioen werd en dit jaar iéts dominanter is (niet héél erg dominant). Leclerc en Ferrari moeten hier vooral uit leren. Omgaan met de druk, geen blunders meer maken, de machine betrouwbaar krijgen, en dan gaan we waarschijnlijk mooie jaren tegemoet (ik als Ferrari-fan dan toch).Ja het zal van motoren, DNF's en penalty's afhangen. Ik denk momenteel toch ook dat Verstappen WK wordt. Die rijdt ijzersterk. Daar is niets op aan te merken.
Van Perez moet hij geen schrik hebben. Ook bezig aan een sterk seizoen maar ik heb toch de indruk dat ze bij Redbull een zekere voorkeur hebben qua piloten. En dan maakt hij zoals zaterdag zelf ook nog wel eens een foutje.
Leclerc zie ik het toch ook niet worden. Moet al 2 overwinningen goed maken. Tactisch laten ze bij Ferrari al eens een steek vallen. De Redbull is echter zo snel dat als ze achter 1 zitten ik ze er bij Ferrari maar moeilijk zie overgeraken. En qua DNF's of eerder bijhorende penalty's zie ik ze beide nog wel redelijk wat Parts/wissels nemen. Tsunoda moest er dit weekend ook nemen. Maar daardoor zie ik ook die achterstand van Leclerc moeilijk ingelopen worden.
Volgde gij eigenlijk wel F1?Hoeveel jaar heeft Verstappen met de Red Bull races gewonnen en podia gereden alvorens hij vorig jaar wereldkampioen werd
2021 is het enigste jaar dat Red Bull echt kon meedoen voor poles/overwinningen. Daarvoor was er is een sporadische win als Mercedes het liet afweten.