FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ideaal voor memes dat moment dat Lewis uit de wagen stapte.

Ook raar dat Perez weinig weerstand bood, hij wist zelf al ofzo dat em de pace niet had.

En Ferrari tja, te snel mee willen doen op power tracks met een engine upgrade? Leclerc 4 Poles op rij maar is er uiteindelijk niet veel mee -.-

Laatst bewerkt:
Charlie heeft zelfs geen nieuwe turbo charger meer. Dus ze moeten een gebruikte nemen van een andere kapotte motor als ze dat kunnen. Of 10p grid straf volgende week in Canada.

Perez had toch duidelijk de pace niet.

Ik vraag me af hoe Charles hiermee gaat omgaan. DNF, Ferrari tactics, DNF. Pijnlijke 3 races.
Van zoveel punten voorsprong nog deze achterstand.

Mentaal komt dat toch serieus aan.

De duct tape was wel een fijn intermezzo.

2022-06-12_15-59-21.jpg

Hoe je het ook draait of keert. Blijft een belachelijke statement da ge daar maakt.
Dezelfde soort mensen die na die 2e uitvalbeurt van VER zeiden dat het kampioenschap voorbij was.

Allezinds..

Ik denk dat Sainz onder meer druk staat dan Ricciardo. En in mijn ogen heeft dit niets te maken met dat ze in Maranello niet met de druk om kunnen, dit is gewoon een team dat op het zelfde niveau functioneert als de laatste jaren maar gwn een goeie wagen gebouwd heeft. RB is veel klinischer.

En ik wacht op de dag dat ze tegen Max zeggen om niet te vechten.. Een heel weekend sneller zijn en dan op zondag geen kans krijgen.

Mercedes best of the rest met een wagen die er niet uit ziet op de baan, titel nog niet weg in mijn ogen maar het moet stilaan wel gaan winnen dan.

Mercedes doet niet meer mee, tbh. misschien dat ze weer wedstrijden gaan winnen na de summer break, maar ze gaan niet ineens àlles winnen

En ik wacht op de dag dat ze tegen Max zeggen om niet te vechten.. Een heel weekend sneller zijn en dan op zondag geen kans krijgen.
Was ook mijn gedacht toen ik de “no fighting” boodschap zag verschijnen, tot Max dan op een paar rondes 3 seconden wegrijdt. Dan is het wel overduidelijk dat hij toen gewoon de snellere pace had.

Als Ferrari fan heeft de race vandaag 20 rondjes geduurd. Dan ben ik maar iets anders gaan doen🤦‍♂️

We gaan nooit echt weten of Verstappen dan de snellere pace heeft, of Perez het dan gewoon opgeeft.
En zelfs als Perez het niet opgeeft, dan heeft hij gewoon een iets langere pitstop.

Maar jongen toch :D Verstappen zijn pace lag pakken hoger dan Perez. Er was totaal geen reden om in die positie te vechten met Verstappen want hij ging toch sowieso passeren en Leclerc ging anders ermee weg lopen op dat moment. Het enige dat verkeerd gegaan is zijn die pitstops van Perez.
Yep. Zijn pace lag hoger. Vreemd, want tot nu toe was de pace van Perez het hele weekend hoger dan die van Max. En nog vreemder is dat Perez 2 keer langer in de pits moest stil staan dan Max. Er wordt een spelletje gespeeld bij Red Bull. Ze hebben schrik dat pappa Jos anders weer van zijne tak maakt denk ik.

Yep. Zijn pace lag hoger. Vreemd, want tot nu toe was de pace van Perez het hele weekend hoger dan die van Max. En nog vreemder is dat Perez 2 keer langer in de pits moest stil staan dan Max. Er wordt een spelletje gespeeld bij Red Bull. Ze hebben schrik dat pappa Jos anders weer van zijne tak maakt denk ik.
Hier mist nog een klokkenluiders, een of andere Amerikaan die denk dat hij meer weet dan wetenschappers en uw post had rechtstreeks in het beerput topic gekund.

Perez was over 1 ronde sneller, Verstappen had een veel betere bandenmanagement.
Is dat zo vreemd? :p

Dit was de eerste race dit seizoen die ik echt saai vond... Voor de rest hebben we toch weinig reden tot klagen. Also: vorig seizoen vond ik een van de spannendste in de bijna 30 jaar dat ik F1 kijk.

Compleet gek om vorig seizoen saai te noemen. How even 😅

Qua racen op de baan is dit jaar toch doorgaans ook niet saai. Alleen is de stand nu nogal one-sided aan het worden omdat Ferrari/Leclerc toch wel wat gemorst hebben - vooral Ferrari dan.

Ga maar na, sinds Australië: Charles 45 punten, Max 125 punten. Crazy.

En de implicaties hier dat een team een rijder opzettelijk trage stops geeft. Of het idee dat het zo vreemd is dat race pace en single lap pace niet altijd overeenkomen. Tja. Weinig woorden aan vuil maken zeker?

En voor wie de voorbije jaren maar bleef inhakken op RBR dat politiek spel wou spelen terwijl Mercedes "gewoon racete", ik hoop dat diezelfden nu ook zien dat Mercedes hetzelfde doet wanneer het lastiger wordt. Want die zijn nu ook een serieuze maar vrij doorzichtig campagne begonnen.

niks nieuws onder de zon, dat soort insinuaties.

gisteren was het dat Verstappen enkel trager was omdat hij zich inhield
vandaag is het dat Verstappen enkel sneller was om Perez niet mocht vechten, anders zou papa boos worden.

welkom op BG.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan