nokeyboard
Well-known member
Sainz gele vlag genegeerd.
Max toch nog p3. Teamorders en nog p2. Damage limitation
Max toch nog p3. Teamorders en nog p2. Damage limitation

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

10 seconden sneller dan Senna zijn snelste pole.Deze generatie wagens zijn echt wel te lang en log voor Monaco.
Deze er ook nog insteken. Want die nr.2 was al het hele weekend sneller. Dus lol. Alonso is er ook gecrashed, vorig jaar Leclerc en Max "this shouldn't be allowed" Verstappen heeft hier ook al een keer (of twee) zijn neus in de muur geboord.Daarom is Perez rijder #2
Natuurlijk. Die is niet vergeten hoe hij moet rijden. In racepace zit hij achter Lando, maar zonder pech is hij er ook vlak achter. Puur objectief gezien onderpresteert hij, maar hij is nog altijd niet slecht... zoals Stroll (Zijn er trouwens mensen die Ricciardo nog het voordeel van de twijfel willen geven?
)het zou er godverdomme nog aan mankeren dat ze met al die technische snufjes, en een sneller parcours, tràger zouden zijn dan 30 jaar geleden10 seconden sneller dan Senna zijn snelste pole.
Zal wel meevallen dan.

Ja, in het 9lives tijdperk was er altijd een goeie tag voorzien daarvoor.Ik vind het gewoon vreemd dat er hier een paar zeggen dat die auto's niet vooruitgaan op Monaco. En dan bijna net zo snel rijden als de snelste tijden ooit.
Ja, in het 9lives tijdperk was er altijd een goeie tag voorzien daarvoor.
#overdrijven

Wil je dan andere wagens? Of gwn daar niet meer racen?het gaat niet over "vooruit komen" he. het zijn F1 wagens: natuurlijk gaan die snel zijn, zelfs op Monaco.
het probleem is dat ze te groot en log zijn om deftig te racen.
de wielbasis is met een meter, een derde dus, langer geworden, tov de wagens van Senna.
Nah man, allé ik vind van nietNatuurlijk. Die is niet vergeten hoe hij moet rijden. In racepace zit hij achter Lando, maar zonder pech is hij er ook vlak achter. Puur objectief gezien onderpresteert hij, maar hij is nog altijd niet slecht... zoals Stroll ()

Die rijdt volgend jaar niet meer bij McLaren en ik vrees ook niet meer in f1.Zijn er trouwens mensen die Ricciardo nog het voordeel van de twijfel willen geven?
Die rijdt volgend jaar niet meer bij McLaren en ik vrees ook niet meer in f1.
1,5 jaar bij McLaren en het is gewoon slecht.(Monza verandert daar niks aan)
.Inderdaad. Of het zou moeten dat hem eerst nog een trapje zakt naar een Aston Martin of iets dergelijke om Vettel te vervangen. Ik zie volgend jaar een groot aantal van de "gevestigde" waarden afscheid nemen: Ricciardo, Vettel, Hamilton als Mercedes niet wat dichter komt te zitten.Die rijdt volgend jaar niet meer bij McLaren en ik vrees ook niet meer in f1.
1,5 jaar bij McLaren en het is gewoon slecht.(Monza verandert daar niks aan)