FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sainz zit idd niet op de juiste plek. Mijn focus ligt wat meer op hem dit jaar omdat ik hoge verwachtingen had na vorig seizoen. Ja, hij heeft zijn deel van de pech al ruim gehad, maar hij zit voorlopig gwn te ver van Leclerc. Zijn starts zijn vaak ook niet goed.

Extreem jammer voor Leclerc vandaag.

Bedoel dan eerder het kleine foutje/windstootje, alhoewel max had er ook van 🤔

Bedoel dan eerder het kleine foutje/windstootje, alhoewel max had er ook van 🤔
Nogal moeilijk te bepalen in hoeverre dat een driver error was alleszins. Maar als Max hetzelfde voorhad kunnen we er wel vanuit gaan dat er daar idd een stevige wind stond. Dus voor die offroad ga ik Sainz ook niet te zwaar veroordelen.

Zou Perez stilaan beseffen wiens schoothondje hij is.. als Max een race finished moet hij gwn rustig achter zn baasje blijven. En voor de rest moet hij maar in de weg rijden van alle anderen 👌

Zou Perez stilaan beseffen wiens schoothondje hij is.. als Max een race finished moet hij gwn rustig achter zn baasje blijven. En voor de rest moet hij maar in de weg rijden van alle anderen 👌
Max is elke race sneller dan perez. Als perez elke race max zijn pace haalt kan je pas van unfair spreken + max kan hier leclerc inhalen op punten

Max is elke race sneller dan perez. Als perez elke race max zijn pace haalt kan je pas van unfair spreken + max kan hier leclerc inhalen op punten
Dat hij sneller is absoluut, maar wnr Perez op snellere band zit moet hij er ook achter blijven.
Dus probeer niks te verbloemen, de grootste nr 2 van het pak is Checo. We zijn race 6, wat boeit nu die achterstand als ge de snelste auto hebt. Zijn ze daar vergeten dat Perez een cruciale rol had in de titel vorig jaar..

2 keer Max moeten laten passeren en 1 keer niet mogen. Is er wel ver over. Te snappen dat hij gefrustreerd is. Hij had al 2 wins kunnen hebben dit seizoen

Dat hij sneller is absoluut, maar wnr Perez op snellere band zit moet hij er ook achter blijven.
Dus probeer niks te verbloemen, de grootste nr 2 van het pak is Checo.
Zo denk ik er ook over. En het ergste van al is dat het net team Red Bull is dat het hoogst van de toren blaast dat beide piloten gelijk behandeld worden. Redelijk hypocriet om zoiets te zeggen als je het mij vraagt. Red Bull heeft zijn piloten nooit gelijk behandeld. Niet in de tijd van Vettel en nu nog veel minder. Dit is ook de enige reden waarom Ricciardo daar ooit vertrokken is.
Er is niks mis met teamorders hé. En er is ook niks mis met te werken met een nr1 en nr2 driver. Ferrari heeft dat bijna altijd gedaan. Maar wees dan ook gewoon eerlijk. Zeg gewoon hoe de vork in de steel zit. Simpel.

Miserie voor Ferrari vandaag. Pech voor Leclerc en gene vette voor Sainz. Maar ook hier begin ik een patroon te merken. Naarmate het seizoen vordert zakt Ferrari een beetje weg. Denk dat ze daar na de preseason tests en na de race in Bahrein al aan het dromen waren van de wereldtitel.

Sterke race van beide Mercedes wagens trouwens. Zonder die mechanische problemen van Lewis zouden ze allebei voor Sainz gefinished zijn. Dat is nogal een statement.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan