FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb moeten kijken op de gsm zonder geluid, kan iemand mij zeggen wat er aan de hand was met hamilton op het einde? Die was plots zo traag? Waardoor die 4de plek nog de mist in ging

Hamilton toch weer ijzersterk en Russel ook, verdedigde wel soms over het randje maar goed hoort erbij. Die Mercedes gaan enkel maar sterker worden en hopelijk krijgt Red Bull hun problemen opgelost aangezien Ferrari deze race in hun handen had als leclerc zijn motor het niet begeven had.

Hamilton toch weer ijzersterk en Russel ook, verdedigde wel soms over het randje maar goed hoort erbij. Die Mercedes gaan enkel maar sterker worden en hopelijk krijgt Red Bull hun problemen opgelost aangezien Ferrari deze race in hun handen had als leclerc zijn motor het niet begeven had.
Kweeni maar denk dat Ferrari groter problemen heeft dan Red Bull op basis van vandaag :unsure:

De director had toch ook weer paar questionable keuzes gemaakt wie te coveren met de camera. Naar Sainz kijken die helemaal alleen rijd terwijl er een battle van Lewis denk ik aan het gebeuren was.

Dit wordt nog een spannend seizoen.
Ferrari is zeker niet kansloos, ondanks de pech vandaag.
Mercedes is aan het terugkrabbelen.

De director had toch ook weer paar questionable keuzes gemaakt wie te coveren met de camera. Naar Sainz kijken die helemaal alleen rijd terwijl er een battle van Lewis denk ik aan het gebeuren was.

Russel op Bottas was dat denk ik, compleet buiten beeld terwijl de drone een mooie maar nutteloze topview van Sainz gaf.

Edit: lees ook net dat Sainz blijkbaar floor damage had na zijn spin, met impact op zijn snelheid. Verklaart wel waarom hij zo weinig kon recupereren.

Laatst bewerkt:
Dit wordt nog een spannend seizoen.
Ferrari is zeker niet kansloos, ondanks de pech vandaag.
Mercedes is aan het terugkrabbelen.
Ferrari gaat echt geen kampioen worden. Nu dat Merc gedeeltelijk terug is gaat Sainz veel punten laten liggen.

Vandaag wordt die ingehaald door Lewis, die na 1 lap 30sec achter Latifi zat en dat zonder een VSC/SC...

Ferrari gaat echt geen kampioen worden. Nu dat Merc gedeeltelijk terug is gaat Sainz veel punten laten liggen.

Vandaag wordt die ingehaald door Lewis, die na 1 lap 30sec achter Latifi zat en dat zonder een VSC/SC...

Zie comment hierboven, Sainz had blijkbaar floor damage na zijn spin…

Als leclerc geen DNF had, ging het wel een relatief saaie race geweest zijn en dankzij het DRS falen van Verstappen is het nog eens aangetoont hoe belangrijk DRS is om in te halen.

Ik hoop dat de Ler vloek op Monaco ma niet uitkomt. In begin had hij 30 punten voorsprong en nu staat max op p1 en hij op p2. het kan snel keren. Afwachten

Ik denk niet dat ge op Ferrari te veel moet hopen dit seizoen.

Zie die nog wel wat zaken verprutsen op Italiaanse wijze. En RedBull hun development tijdens het seizoen is altijd zeer goed.
Hopelijk zet Mercedes nog wat stappen. Hoewel ik zowat de indruk heb dat Lewis de snelste man van de race was?
Hoeveel tijd heeft die in het begin verloren en uiteindelijk hoe veel achter Max gefinished?

Hoewel ik zowat de indruk heb dat Lewis de snelste man van de race was?
Hoeveel tijd heeft die in het begin verloren en uiteindelijk hoe veel achter Max gefinished?
Ja ik vond Lewis zijn remonte ook wel indrukwekkend. Ik dacht dat ik een achterstand van +50sec gezien heb na ronde 1. Neemt wel niet weg dat Red Bull Mercedes echt wel domineerde tijdens de race. Hoe Russell eigelijk een vogel voor de kat leek zonder DRS problemen van de Red Bulls.

Ook Verstappen in "clean air" was wel ontzettend snel.

Na Monaco gaan we wel wat power circuits in het voordeel van Red Bull zien. Benieuwd hoe dat gaat uitdraaien. Ik zie het voor Ferrari ook niet al te best in :unsure:

Ik denk niet dat ge op Ferrari te veel moet hopen dit seizoen.

Zie die nog wel wat zaken verprutsen op Italiaanse wijze. En RedBull hun development tijdens het seizoen is altijd zeer goed.
Hopelijk zet Mercedes nog wat stappen. Hoewel ik zowat de indruk heb dat Lewis de snelste man van de race was?

Max zijn stat: ik win iedere race die ik finish

Begint toch ook wel indrukwekkend te worden.
Van Lewis vonden we dat saai.

natuurlijk is dat een mooie stat van Max he.
Maar Lewis heeft, sinds hij Mercedes zit tot vóór dit seizoen, 46% van zijn wedstrijden gewonnen. reken zijn eerste jaar niet mee (toen maar 1x gewonnen), en da's 8 jaar lang dat hij (gemiddeld) om de andere GP wint.

maar daar komt dan commentaar op dat hij "de beste wagen heeft", en dat de dominantie saai is.

het tij zal bij Max ook wel keren.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan