FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet nu ook wel zeggen dat ik het helemaal geen interessante wending vind. Hoe meer de sport van die trekken gaat krijgen, hoe meer het van zijn "prestige" status zal verliezen. En ik denk dat zoiets ook zijn effect, zeker hier in Europa, zal hebben.

Anderzijds, de Arabieren en Amerikanen zorgen voor een instroom van geld zodat F1 nog betaalbaar blijft om te volgen.
Met Bernie gingen we nooit F1TV gehad hebben aan 60 euro per jaar. Dat ging onder hem 60 euro per maand geweest zijn. :p
Ik ben veel blijer met Liberty dan met Bernie.

Dat er wat showentertainment komt voor de Amerikanen vind ik niet zo erg zolang het maar "beperkt" blijft.
Cota valt nog mee,
één Miami met fake bootjes ok nog - ziet er wat ordinair en cheap uit maar kom het is Florida. Als dat het ergste is, dan heeft Florida zich nog ingehouden :D.
één Las Vegas kan ik wel verdragen zolang er maar niet te veel afleiding is tijdens de race, racecommentaar en dat de race zelf interessant blijft. Dat er daar een preshow is à la Long Beach met die Super Trucks waar ze ramps zetten op het circuit, vind ik niet zo erg.

Probleem is dat die Amerikaanse mentaliteit er vaak voor zorgt dat de race bijkomstig wordt aan het entertainment. Nascar is aan het uitsterven en zitten ze podiums af te breken. Zitten ze van die idiote dingen te verzinnen als playoffs in de racerij :p.
En Indycar heeft toch nog altijd niet die allure. En om de 7 laps reclame tonen, daarmee jaag je gewoon kijkers weg.
De race op Texas speedway was maar deprimerend om te zien hoe leeg het er allemaal eruit zag.

djeezus........

dat is niet eens echt water... Doet me denken aan 'come on barbi lets go party'.

Echt belachelijk met een grote B. Zelfs met echt water zou het idioot geweest zijn, maar dit slaagt toch echt op niks.

Volgens mij heeft Lando niet echt door rond wélk stadion ze precies rijden dit weekend

FSAM_QvUcAQ6IwK-750x500.jpg

nog wel een leuk parcours, maar ik vrees dat de T14-15 chicane + T16 combo wel eens Red Flag hell zou kunnen worden. heel narrow, blind, uphill, en belangrijk voor de lange straight.

ook al overheating problemen voor Max...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan