Nu snap ik waarom Latifi constant crasht, ze zijn dat met zijn wagen al aan 't testen.Dit moet echt het meest ridicule aller tijden zijn. Hopelijk niet het begin van Mario Kart circuits.![]()
Bananenschillen en olievlekken a volonté!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu snap ik waarom Latifi constant crasht, ze zijn dat met zijn wagen al aan 't testen.Dit moet echt het meest ridicule aller tijden zijn. Hopelijk niet het begin van Mario Kart circuits.![]()

Voila, dat is het.Die jachthaven is wel overdreven, maar ik vind de amerikaanse manier van evenementen aanpakken zeker niet verkeerd.
Heb zelf ook al wat NFL wedstrijden in Amerika bijgewoond en dat is een uitstap van een halve dag voor het hele gezin met de nodige randanimatie.
Nu moeten ze de prijzen van de F1 tickets wel wat aanpassen om dat daar ook zo te krijgen
Ben heel benieuwd naar die race in miami!
Ps: als ge dit al zwaar overdreven vindt gade moeten oppassen voor Las Vegas denk![]()
Voila, dat is het.
Ik betaalde $14 voor een blik bier tijdens de match, als je dat hier doet breken ze je stadion af.
Amerika —> kapitalisme, en hoe kapitalistischer je land is, hoe meer VIPS met echt veel geld je kan aantrekken.
Die brengen een pak meer op dan de gewone toeschouwer (waaronder ik zelf ook gewoon van).
F1 draait om geld, nu maar ook onder Bernie Ecclestone vroeger al.
En de gewone kaartjes zullen daar wel $1,000 gaan, vermoedelijk. Zal dus opbrengen voor de organisator (Liberty Media gewoon zelf).
De toenemende ongelijkheid in deze wereld staat niet echt op m’n prioriteitenlijstje als ik tickets voor een sportevent, een pintje of een reis boek, en eerlijk gezegd kan me dat niet zo heel veel schelen.Mooie opening deze post om door te trekken naar een discussie over de toenemende ongelijkheid in sommige landen.
Hou het maar een beetje normaal ipv er een wereld voor “VIPs” van te maken.
Aan de lijnen te zien waren er genoeg mensen dat er dit voor over hadden. Water was trouwens een uitzondering: mocht als enige drank in een fles mee naar binnen in de arena. Je zal dus niet uitdrogen, ook al wil je geen $14 voor bier betalen.14$ voor een blik bier, en het raar vinden dat mensen durven klagen
ik denk dat je verwart bent tussen
a) VS <> Europa
b) Te veel geld <> gewone mens.
Dat is dan uw keuze en mening. Maar die is niet meer (of minder) waard dan die van een ander. Maar, in dit geval misschien wel minder dan die van een VIP die $5k neertelt voor een arrangementje. Mocht IK een F1-race of ander hypothetisch evenement organiseren, waarom zou ik dan rekening houden met jouw mening als er genoeg mensen zijn die graag meebetalen voor alle show en randactiviteiten?Deze discussie is er al geweest maar dat ze met hun show in de VS blijven. Jaren geleden was Indy en Nascar de VS en F1 Europa. Dat het zo maar blijft. Vandaag of morgen beginnen ze met ovals in de F1 ook voor al die Amerikanen content te stellen. En dat noemen ze dan racen. Sinds de Amerikanen van Liberty zijn er ontzettend sc's ook voor elke scheet om die Amerikanen content te stellen (want dat is ginder ook een gewoonte om spanning te creëren) en die sprints is nog zo een ziekelijke gewoonte aan het worden.
Geef mij dan maar de GP op spa. F3, F2, F1. Autoracen dat willen we zien, dat is het enige dat mij interesseert. En dan wil ik gerust veel betalen voor het autoracen maar als ze daar lady Gaga inhuren voor wat entertainment: die moet ook betaald worden he. Al die bling bling moet ook betaald worden. Die "jachthaven" in Miami moet ook betaald worden. Dus ze gaan dat doorrekenen in de tickets van de massa. En niet die van de "VIPs" die er uiteindelijk nog het meeste van genieten.
Maar al die show die moet ik niet zien, daar wil ik niet voor betalen. Dat is net hetzelfde als dat ik naar de Kinepolis ga: een duur ticket koop voor een film, nog eens veel betaal voor wat drank en eten en dan op de koop toe nog eens moet betalen voor de WC ook.
Degene die dit niet begrijpen....Van mij mag er eigenlijk gerust een oval op het programma staan...
Kan wel zijn, maar ik wil er gewoon niet naar kijkenDegene die dit niet begrijpen....
Probeer eens ergens iRacing te spelen, op ovals. Liefst in VR dan nog...
Dat is zowat de enige realistische sim met ovals. Dan leert ge dat appreciëren. En komt ge tot de conclusie dat dat misschien wel moeilijker is dan gewone circuits.
.Ik snap het probleem met die showelementen niet zo.
- de VIP's betalen meer geld
- de organisatie krijgt meer geld binnen
- de Amerikanen vinden de show geweldig en komen er massaal op af
- wij kunnen er eens goed mee lachen
Zolang ze niet aan de race zelf gaan rommelen zijn er toch geen nadelen aan?
Wat heeft die show met de sport te maken? Is American Football dan geen serieuze sport? Of basketbal?Ik heb liever dat F1 zijn status houdt als serieuze sport, zonder van die elementen die zo belachelijk zijn dat je niet anders kan dan ermee te lachen :/
ik heb op zich niks tegen een goeie oval-race.Van mij mag er eigenlijk gerust een oval op het programma staan...
Wat heeft die show met de sport te maken?