FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vettel gaat toch na dit jaar op pensioen gaan, kan niet anders met dit kut team.

Stroll/Latifi:help:
Stroll maakt toch altijd dezelfde fout lol.

Is dit nu al de 3e weekend op rij dat latifi een auto in frutten van 1 rijdt?

Duur zaakje voor Williams

Laten we papa´s geld wat opsmodderen.

AstonMartin.... wat een weekend voor Vettel. Dat team gaat toch compleet de dieperik in.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat de spiegels van Lance vooral op zichzelf gericht zijn zodat hij zichzelf kan bewonderen in de spiegels. Ik heb er geen andere verklaring meer voor. Het is niet de eerste keer dat Lance gewoon niet kijkt in zijn spiegels. Voormalig F1 team manager Colin Kolles heeft in elk geval heel weinig goede woorden over voor Lawrence Stroll : https://www.planetf1.com/news/colin-kolles-lawrence-stroll-blames/
Denk dat Colin het hier met het rechte eind heeft. Dit komt nooit goed.

On other news... het trucje dat Max gebruikt bij een restart na een SC situatie is ook aan banden gelegd. Vraag me wel af of Max er zich echt aan gaat houden want hoe ik de nieuwe regel interpretteer kan Max nog altijd naast de andere wagen gaan rijden.

Sprookje van Haas al voorbij?
Of hopelijk gewoon één slechte sessie.
Als ze opnieuw een wagen in de frut rijden hebben ze geen 3e chassis mee, is nog in herstelling van vorige keer.
Magnussen licht ziek las ik op zijn IG, gisteren toch

Er zit ook een band verschil tussen softs en mediums.

C5 c3 en c2
Verschil tussen C3 en C4 was zo groot niet in performance. En er waren bij Pirelli nogal wat vraagtekens (nieuwe wagens, 2 jaar niet geraced, nieuw asfalt en layout) waardoor ze liever wat harder gingen.

Daarom hebben ze ook vrij duidelijk tekeningen toegevoegd.
ah ok. Wist ik niet. In elk geval vond ik niet dat Max veel verkeerd deed. Het was vooral de tegenstander wat opjutten. Vind het een beetje spijtig dat dit weer in een regel moet gegoten worden. Er zijn er al te veel.

Valt me toch op hoe snel een team als McLaren beter wordt.
En teams als Haas en Alfa terugzakken.

Er zijn vaak wel een paar races nodig om de echte orde te kunnen inschatten. Daarnaast is Melbourne al wel vaker een slechte graadmeter geweest, dus voor hetzelfde geld is het volgende keer weer anders.

ah ok. Wist ik niet.

Het is ook niet echt gebruikelijk om in de sporting regs tekeningen te plaatsen, bij mijn weten de eerste keer dat dit gebeurt.

In elk geval vond ik niet dat Max veel verkeerd deed. Het was vooral de tegenstander wat opjutten. Vind het een beetje spijtig dat dit weer in een regel moet gegoten worden. Er zijn er al te veel.

Tja, ik denk op zich niet dat het veel effect had. Kan er moeilijk warm of koud van worden.

Valt me toch op hoe snel een team als McLaren beter wordt.
En teams als Haas en Alfa terugzakken.
zo opvallend vind ik dat niet: Mclaren was in testing redelijk goed in Barcelona, maar slecht in Bahrein. Ze zouden in de woestijn problemen gehad hebben met de remkoeling.

als je dan de eerste 2 races hebt in de woestijn, en de derde in vergelijkbare omstandigheden als Barcelona, dan ligt dit eigenlijk binnen de verwachtingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan