Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vraag me wel af of Max er zich echt aan gaat houden want hoe ik de nieuwe regel interpretteer kan Max nog altijd naast de andere wagen gaan rijden.
Als ze opnieuw een wagen in de frut rijden hebben ze geen 3e chassis mee, is nog in herstelling van vorige keer.Sprookje van Haas al voorbij?
Of hopelijk gewoon één slechte sessie.
Verschil tussen C3 en C4 was zo groot niet in performance. En er waren bij Pirelli nogal wat vraagtekens (nieuwe wagens, 2 jaar niet geraced, nieuw asfalt en layout) waardoor ze liever wat harder gingen.Er zit ook een band verschil tussen softs en mediums.
C5 c3 en c2
ah ok. Wist ik niet. In elk geval vond ik niet dat Max veel verkeerd deed. Het was vooral de tegenstander wat opjutten. Vind het een beetje spijtig dat dit weer in een regel moet gegoten worden. Er zijn er al te veel.Daarom hebben ze ook vrij duidelijk tekeningen toegevoegd.
Valt me toch op hoe snel een team als McLaren beter wordt.
En teams als Haas en Alfa terugzakken.
ah ok. Wist ik niet.
In elk geval vond ik niet dat Max veel verkeerd deed. Het was vooral de tegenstander wat opjutten. Vind het een beetje spijtig dat dit weer in een regel moet gegoten worden. Er zijn er al te veel.
zo opvallend vind ik dat niet: Mclaren was in testing redelijk goed in Barcelona, maar slecht in Bahrein. Ze zouden in de woestijn problemen gehad hebben met de remkoeling.Valt me toch op hoe snel een team als McLaren beter wordt.
En teams als Haas en Alfa terugzakken.