Toch vreemd van Ferrari, houden ze Sainz buiten was een 1-2 mogelijk, dat gooien ze nu toch weg?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonder Masi zelfSpannend einde in zicht?![]()
Van hetzelfde idee hier. Ik dacht dat die snel weg ging zijn, staat daar perfect aan exit en blijft maar duren en duren. Nog teveel aan het 'smoren'?Die AT kon daar toch al lang weg? Vind ik toch wat artificieel dit, die staat daar vlak aan een exit, kan je zo wegduwen of takelen onder VSC toch?
Dat is idd mss de enige verklaring, dat die nog te warm was om te verplaatsen.Van hetzelfde idee hier. Ik dacht dat die snel weg ging zijn, staat daar perfect aan exit en blijft maar duren en duren. Nog teveel aan het 'smoren'?
Bij Hamilton-Russel viel wel op dat elke keer dat Russel dichtbij kwam, Hamilton nieuwe banden mocht komen halen, meerdere laps 3 seconden per lap sneller was dan Russel, en Russel dan pas zelf nieuwe banden kreeg en dus ineens een veel grotere gap had, vond dat maar beetje vreemd.Die kloven tussen Leclerc-Sainz, Verstappen-Perez, Hamilton-Russell. Allemaal 16-18 s verschil.
Ik dacht dat ze iets zeiden op Franstalige tv ipv vloeistoffen en elektronica. Men mag die blijkbaar totaal niet aanrakenVan hetzelfde idee hier. Ik dacht dat die snel weg ging zijn, staat daar perfect aan exit en blijft maar duren en duren. Nog teveel aan het 'smoren'?