FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Die AT kon daar toch al lang weg? Vind ik toch wat artificieel dit, die staat daar vlak aan een exit, kan je zo wegduwen of takelen onder VSC toch?

Die AT kon daar toch al lang weg? Vind ik toch wat artificieel dit, die staat daar vlak aan een exit, kan je zo wegduwen of takelen onder VSC toch?
Van hetzelfde idee hier. Ik dacht dat die snel weg ging zijn, staat daar perfect aan exit en blijft maar duren en duren. Nog teveel aan het 'smoren'?

Die kloven tussen Leclerc-Sainz, Verstappen-Perez, Hamilton-Russell. Allemaal 16-18 s verschil.
Bij Hamilton-Russel viel wel op dat elke keer dat Russel dichtbij kwam, Hamilton nieuwe banden mocht komen halen, meerdere laps 3 seconden per lap sneller was dan Russel, en Russel dan pas zelf nieuwe banden kreeg en dus ineens een veel grotere gap had, vond dat maar beetje vreemd.

Leclerc vs Verstappen was toch super exciting. Met Verstappen zijn steering problemen zie ik Ferrari 1-2 en Red Bull 3-4

Van hetzelfde idee hier. Ik dacht dat die snel weg ging zijn, staat daar perfect aan exit en blijft maar duren en duren. Nog teveel aan het 'smoren'?
Ik dacht dat ze iets zeiden op Franstalige tv ipv vloeistoffen en elektronica. Men mag die blijkbaar totaal niet aanraken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan