FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is ondenkbaar dat Uralkali kan blijven sponsoren onder deze omstandigheden, en ze gaan dat volgens mij ook uit eigen beweging niet blijven doen als hun naam niet op de wagen mag staan. Financieel is dat waarschijnlijk toch een kleine ramp voor Haas. Vrij zeker dat Mazepin in dat geval F1 op zijn buik mag schrijven. Fittipaldi is dan wel maar een zeer magere vervanging.

De nieuwe Fantasy is er;

BeyondGaming.be League code
d30e7c3137

Het is ondenkbaar dat Uralkali kan blijven sponsoren onder deze omstandigheden, en ze gaan dat volgens mij ook uit eigen beweging niet blijven doen als hun naam niet op de wagen mag staan. Financieel is dat waarschijnlijk toch een kleine ramp voor Haas. Vrij zeker dat Mazepin in dat geval F1 op zijn buik mag schrijven. Fittipaldi is dan wel maar een zeer magere vervanging.
Blijkbaar zou de nood aan pay-driver geld minder nijpend zijn als vorig jaar

Op die manier doe je de interne spanningen en druk op het beleid in Rusland wel stijgen. Jammer voor die mensen natuurlijk en sportief is het zeker niet fair.
Ja tuurlijk. Maar liever Mazepin eruit op andere manier dan een selectie omdat hij de verkeerde nationaliteit heeft.

Ja tuurlijk. Maar liever Mazepin eruit op andere manier dan een selectie omdat hij de verkeerde nationaliteit heeft.
Ik vind het ook een rare manier om je job te verliezen, maar als papa zo veel invloed heeft op Putin, en papa wilt zoontje zien racen, kan hij die invloed misschien gebruiken.

Van de andere kant valt het nog mee omdat het Mazepin is. Het is al niet sportief correct dat hij in die auto zat, want dat was enkel door het vele geld van papa.

Als dat pakweg een Gasly was overkomen had ik dat nog veel erger gevonden: die heeft zich puur met inzet en talent omhoog geknokt naar de F1.

Het kon evengoed Schwartzman geweest zijn, of Kvyat kon er mss ook nog bij geweest zijn. Beiden verdienen meer een zitje dan Mazepin

Er is weinig eerlijk aan een oorlog en de gevolgen ervan en er zijn geen winnaars.

Poetin zit waar hij zit en heeft de macht die hij heeft omdat het volk hem, algemeen gezien, die macht geeft. Hoe meer sancties die hen treffen, hoe meer ze misschien gaan nadenken en zich misschien wel gaan uitspreken - zeker publieke figuren hebben dan invloed.

Jammer en unfair op individueel niveau, maar er is wel meer jammer dan dit.

Really proud to announce that Oracle Red Bull Racing will be my home until at least 2028. I love this team and I am very happy to continue this amazing journey we are on for a long time. We have accomplished so much together already but we are definitely not done. Looking forward to our future together. 💪✍️

Verstappen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan