De kleuren hebben ze al met hun mee, nog een paar stars en stripes op en hele livery is wat AmerikaanserMoet HAAS dan gans hun livery vervangen?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De kleuren hebben ze al met hun mee, nog een paar stars en stripes op en hele livery is wat AmerikaanserMoet HAAS dan gans hun livery vervangen?![]()

Mottig en saai in elk geval, dat ze er dan meteen wat stars en stripes ophangen om een statement te maken.@stungunner yep, die!
Ik zie dat ik een team moet maken maar, hoe moet ik die code gebruiken voor beyondgaming?De nieuwe Fantasy is er;
BeyondGaming.be League code
d30e7c3137
My Games > Join with codeIk zie dat ik een team moet maken maar, hoe moet ik die code gebruiken voor beyondgaming?
Blijkbaar zou de nood aan pay-driver geld minder nijpend zijn als vorig jaarHet is ondenkbaar dat Uralkali kan blijven sponsoren onder deze omstandigheden, en ze gaan dat volgens mij ook uit eigen beweging niet blijven doen als hun naam niet op de wagen mag staan. Financieel is dat waarschijnlijk toch een kleine ramp voor Haas. Vrij zeker dat Mazepin in dat geval F1 op zijn buik mag schrijven. Fittipaldi is dan wel maar een zeer magere vervanging.
Toch eigenlijk ook niet fair om ELKE Rus te straffen héGeen Mazepin in Silverstone.
Op die manier doe je de interne spanningen en druk op het beleid in Rusland wel stijgen. Jammer voor die mensen natuurlijk en sportief is het zeker niet fair.Toch eigenlijk ook niet fair om ELKE Rus te straffen hé
Ja tuurlijk. Maar liever Mazepin eruit op andere manier dan een selectie omdat hij de verkeerde nationaliteit heeft.Op die manier doe je de interne spanningen en druk op het beleid in Rusland wel stijgen. Jammer voor die mensen natuurlijk en sportief is het zeker niet fair.
Politiek en sport heeft niks met elkaar te maken. Vind het erg voor hem en ook voor andere sporters.Ja tuurlijk. Maar liever Mazepin eruit op andere manier dan een selectie omdat hij de verkeerde nationaliteit heeft.
Ik vind het ook een rare manier om je job te verliezen, maar als papa zo veel invloed heeft op Putin, en papa wilt zoontje zien racen, kan hij die invloed misschien gebruiken.Ja tuurlijk. Maar liever Mazepin eruit op andere manier dan een selectie omdat hij de verkeerde nationaliteit heeft.