inderdaad, hebben we nog niet gezien tijde andere autos!Samen met de spitse neus is dit toch wel opvallend!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inderdaad, hebben we nog niet gezien tijde andere autos!Samen met de spitse neus is dit toch wel opvallend!
Niet meer dan correct ook niet. Hij mag al blij zijn dat hij een postje bij de FIA kan houden. Doordat hij artikel 48.13 gebruikte voor iets waar het absoluut niet voor diende kon Lewis onmogelijk die laatste race winnen. Als Lewis pitte verloor hij, en door niet te pitten verloor hij ook. Masi besliste in zijn eentje over wie die race won, en daardoor ook over wie wereldkampioen is geworden. Niet echt competent imo.Maw Massi wordt bedankt voor bewezen diensten en als goedmakertje voor de zever die hij over zich gehad heeft krijgt hij een ander job?![]()
Prachtige wagen. Doet me denken aan de mooiste Ferrari ooit, misschien wel de mooiste F1 wagen ooit, de Ferrari 643. Deze zel wel niet zo een prachtig geluid maken. Maar hopelijk presteert hij wel beter dan die Ferrari 643 want dat was niet echt een topper.In vooraanzicht heb ik zo'n jaren '80, begin jaren '90 vibe.
En dat de FIA niet anders kon dan Masi van die post weg te halen komend seizoen.Iedereen weet toch dat het debacle de grootste farce in laatste jaren F1 was.
Er gaat wel een communicatiemiddel zijn, maar gewoon geen rechtstreekse lijn die te pas en onpas kan gebruikt worden.mja, ik vraag mij af hoe ze het gaan toepassen? enkel via een boodschap op het scherm een penalty aankondigen, met geen kans voor het team om "in beroep" te gaan tijdens de race?
blijkbaar is 1 van de afwisselende race directors nu Freitas van het WEC, en Le Mans. da's toch wel goeie keuze, vind ik.
It will still be possible to ask questions to the race director, according to a well-defined and non-intrusive process.
Dat gevoel heb ik ook, maar ik denk dat het vooral door de zwarte vleugels komt.In vooraanzicht heb ik zo'n jaren '80, begin jaren '90 vibe.
of ze gaan superhard domineren.Ik begin wel te vrezen dat Mclaren gigantisch oo hunne bek gaar gaan...
super goed nieuwsF1 TV Pro krijgt voorlopig geen Nederlands commentaar meer
Dus geen MV33 fanboys meer, moeten we naar die andere fanboys luisteren...

Om nog maar te zwijgen van die sidepods. Zou mss wel eens een truukje a la de dubbele diffuser van Brawn destijds kunnen zijn.Geen gemisF1 TV Pro krijgt voorlopig geen Nederlands commentaar meer
Als Lewis pitte verloor hij
Ik geloof niet dat Masi zo biased was dat hij enkel wou dat Max won. Maar ik ben er wel zeker van dat Masi serieus in de fout gegaan is in die laatste race. En eigenlijk geeft de FIA dat toe door Masi aan de kant te schuiven en die hele reeks andere maatregelen. Eigenlijk geeft de FIA hier toe dat de verkeerde piloot die laatste race gewonnen heeft.Enkel als je ervan uitgaat dat Masi enkel wou dat Max won, en dat als Lewis gepit had, Masi niet meer zou laten racen hebben.
Geloof ik persoonlijk niet in.