FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is gene Hamilton of Verstapprn nee.
  • Mercedes, McLaren verwacht ik meer van
McLaren zag er in de wintertests toch echt niet goed uit?
Die stonden bij mij behoorlijk achteraan in mijn pronostiek (tot mijn grote spijt).

Mercedes dat is altijd koffiedik kijken tot Q3 aanbreekt zelfs...

Ja, inherent leek McLaren wel OK, maar in Bahrein veel last van de remmen gekregen.

Nieuwe reglementen zijn toch altijd razend interessant :)

Die infographics zien er naar mijn mening slechter uit dan vorig jaar en pakken veel plaats op het scherm. Te kinderlijk en bv rijders die betere tijden hebben gereden, zie je niet in 1 oogopslag hoeveel beter ze hebben gereden en hoeveel plaatsen ze hebben gewonnen. Kleurkeuze ook geen goede combinatie.

ik denk dat alle kleuren ook nog niet zijn hoe ze zouden moeten? de driver numbers zijn ofwel zwart, wit of rood. Hamilton's geel bvb zit er niet tussen

work in progress he.

Heel benieuwd wat het morgen gaat geven in de qualification. In de practice sessions toch wel interessante combo van cars in de top 10, niet dat dat al per se veel wil zeggen.

Opvallend de 5 laatste auto's in de de vrije training hebben allemaal een mercedes motor is het verleden is dit nog wel anders geweest

Ben razend benieuwd naar morgen en zondag. Ik denk echt dat Mercedes er ook effectief NIET bij gaat zitten voor de wins. En wat Haas betreft, die gaan P7 of beter zijn na dit jaar, 100% zeker van.

Ben razend benieuwd naar morgen en zondag. Ik denk echt dat Mercedes er ook effectief NIET bij gaat zitten voor de wins. En wat Haas betreft, die gaan P7 of beter zijn na dit jaar, 100% zeker van.

Voor een team dat letterlijk een jaar heeft overgeslagen om alles op dit jaar te zetten zou ik P7 nog vrij underwhelming vinden eerlijk gezegd.

Hulkenberg doet het toch maar weer om direct, na lange afwezigheid en nog gene meter met de wagen te hebben gereden, op gelijke hoogte te staan als stroll.

Verwondert me eerlijk gezegd niet echt. Stroll heeft, doordat hij ondertussen wel wat ervaring heeft, wel enkele mooie dingen laten zien maar laten we eerlijk zijn. Zonder het geld van pappa Lawrence zou Lance nooit tot in de F1 geraakt zijn.

Akkoord dat Stroll geen topper is. Maar om nu te zeggen dat ie slecht is, is ook niet juist.
Moest niet veel onder doen voor Vettel (of toch niet in die mate dat het opviel).

Ofwel zijn de bolides van 2022 makkelijker te besturen, want Magnussen was ook direct mee;

Dat hij niet zo veel moest onderdoen voor Vettel kan ook meer met Vettel te maken hebben dan met Stroll. Vettel is niet meer de Vettel van bij Red Bull.

Absoluut. Anders had ik Stroll moeten bestempelen als een topper hé..

Straks eens op den TV kijken. Dan kan ik eindelijk eens zien hoe goed die Ferrari er uit ziet :)

Laatst bewerkt:
Absoluut. Anders had ik Stroll moeten bestempelen als een topper hé..

Straks eens op den TV kijken. Dan kan ik eindelijk eens zien hoe goed die Ferrari er uit ziet :)
Ik vind die Ferrari misschien wel de mooiste auto van de laatste 20jaar.

Toen FIA met hun voorbeeld 2022 wagens afkwam vreesde ik echt voor lelijke gedrochten, maar het zijn gelukkig toch echt wel mooie wagens geworden.(Op die domme spatborden na:p)

Het is allemaal misschien nog een tikkeltje voorbarig, maar hoe frustrerend moet dit niet zijn voor Russel? Mercedes heeft zo veel jaren een dominante wagen en nu hij eindelijk de overstap mag maken, lijkt het over te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan