PS: waar volgend jullie online de races? (legit streams bv)
F1TV.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht echt net hetzelfde, direct in mijn hoofd "Racing Point".Alonso in dat blauw/roze ziet er op 1 of andere manier heel raar uit. Geen idee waarom.
De invloed van BWT op de livery voor de eerste races (dus de voornamelijk roze) is ook echt te groot. Elke keer ik die wagen zie schreeuwt mijn hoofd "Racing Point".
Play Sports.Vettel mist zijn eerste race sinds 2007
Jammer! Had hem graag zien knallen, hij ziet er zo gretig uit dit jaar.
welcome back Hulkenberg alleszins.
Play Sports.
F1 TV ookdat is een betalende stream vermoed ik?
Mja, Ricciardo zijn rijstijl past niet bij de McLaren, dat vind ik toch wat cheap als uitleg. Hij was toch echt, naast Norris, die ik wel als toptalent beschouw, compleet nergens. Het was soms schrijnend om zien hoe ver hij soms achter lag, zeker in quali. Voor een echte topper, die met quasi gelijk materiaal tegen Hamilton of Verstappen wereldkampioen zou moeten kunnen worden, zou dat toch echt niet mogen, zelfs al ligt de auto je minder.Perez akkoord.
Ricciardo zijn rijstijl past(te?) niet bij de Mclaren.
Hulk is snel maar is imo niet zo goed in bandenmanagement. En faalt ook op belangrijke momenten.
Enkele jaren terug in Duitsland in de regen had die gewoon zijn podium moeten pakken, maar klapt die in de muur.
Ik kijk al jaren op Tipik (de RTBF). Goede commentaar van Gaetan, en hij heeft ook regelmatig gastcommentatoren die er iets van kennen (bv. Vandoorne zit er meestal enkele races op een jaar naast).PS: waar volgend jullie online de races? (legit streams bv)

Idd, anders hebben die een serieus probleem.Hopelijk zitten er nog wat zakjes zand achteraan in de McLarens...
.Dat en een hoop test setups, sowieso dat elk team nog aanpassingen heeft gedaan de voorbije week en hier zeker in FP1 en FP2 nog een pak verschillende instellingen/misschien zelfs onderdelen wil testen.Mclaren heeft zijn eerste run op softs gereden, daarna enkel nog mediums.
Gasly bvb heeft zijn eerste run op mediums gedaan, en zijn snelste lap op softs.
gezien het feit dat het track opnieuw moet ingerubberd worden (blijkbaar nog een lage grip-level, hoewel er amper een week geleden toch een paar duizend laps zijn gereden), kan dat het verschil verklaren
Laten we dat ook vooral hopen, dat er niemand achteraan bengelt. Het zou leuk zijn als buiten RBR en Merchant (en mss Ferrari) iedereen elke race kans maakt om in Q1 eruit te gaan. Nu was dat vaak, aha, Williams en Haas zitten er bijna gegarandeerd in (soms Russell niet), en dan nog 1.Na de humoristische noot rond Haas: ik hoop ECHT voor hen dat dit niet representatief gaat zijn, want dan gaan er koppen rollen.
Russel was toch meer dan "soms"? Die heeft toch echt gigantisch indruk gemaakt in quali met die Williams.Laten we dat ook vooral hopen, dat er niemand achteraan bengelt. Het zou leuk zijn als buiten RBR en Merchant (en mss Ferrari) iedereen elke race kans maakt om in Q1 eruit te gaan. Nu was dat vaak, aha, Williams en Haas zitten er bijna gegarandeerd in (soms Russell niet), en dan nog 1.