PS5 PS4 >>> FAQ <<< PlayStation

PS5 heeft de geest geven hier. Wilt niet meer opstarten. Hij geeft wel nog een eenmalige piep, maar voor de rest zo dood als een pier. Via troubleshooting al van alles geprobeerd, maar helaas geen beterschap.
 
PS5 heeft de geest geven hier. Wilt niet meer opstarten. Hij geeft wel nog een eenmalige piep, maar voor de rest zo dood als een pier. Via troubleshooting al van alles geprobeerd, maar helaas geen beterschap.
Eerste keer dat ik dat hoor feitelijk, imo toch een redelijk stabiele console??

Werd hij veel gebezigd?
 
Eerste keer dat ik dat hoor feitelijk, imo toch een redelijk stabiele console??

Werd hij veel gebezigd?
Ik vind het ook gek. Gisteren Skyrim gekocht en 2-tal uur gespeeld. Nadien gewoon volledig uitgeschakeld, zoals altijd eigenlijk en vandaag krijg ik hem niet meer aan. Ik heb hem nu bijna 3 jaar, van juni 2021. Toch wekelijks gespeeld sindsdien.
 
Ik vind het ook gek. Gisteren Skyrim gekocht en 2-tal uur gespeeld. Nadien gewoon volledig uitgeschakeld, zoals altijd eigenlijk en vandaag krijg ik hem niet meer aan. Ik heb hem nu bijna 3 jaar, van juni 2021. Toch wekelijks gespeeld sindsdien.
Hem al eens goed uitgekuist nu ?, en dan alle kabels opnieuw aansluiten.
 
Hem al eens goed uitgekuist nu ?, en dan alle kabels opnieuw aansluiten.
Ja, de platen verwijderd en met de stofzuiger langs alle ventilatiekanalen gegaan. Ook verschillende voedingskabel geprobeerd.
Het zal opsturen naar Sony worden vrees ik. Valt buiten garantie, dus ik ga € 237 moeten dokken.
 
Dit vind ik wel goed nieuws. Hulst geloof ik wel in. En kan nu meerdere beslissingen nemen zonder dat bijvoorbeeld een Jim Ryan type daar verandering in brengt (of het in een andere richting stuurt). Benieuwd of we deze maand nog een showcase of State of play krijgen.
 
Terug
Bovenaan