Ik ga het uitlezen sowieso, maar toch een beetje met tegenzin..

Waarom ga je het uitlezen als het tegen je zin is? Ik vind het echt sterk dat mensen boeken uitlezen die ze eigenlijk niet leuk vinden.

Ik durf zelf stoppen met een boek als ik 90% heb gelezen 😅. Als ik het beu ben of het niet leuk meer vind, spendeer ik er geen tijd meer aan. Er zijn veel te veel boeken om iets te lezen dat ik niet leuk vind.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lav
Dat zit gewoon in me... Het stoort me al dat ik niet gewoon boek 3 ook direkt uitlees :D Zo heb ik een jaar geleden Eon van Greg Bear gelezen. Een boek dat me al fascineerde sinds mijn tienertijd in de 90s. Maar dat was een teleurstelling, maar ik kon het echt niet opbrengen om dat weg te leggen.
 
Sterk! Ik zou het niet kunnen 😅. Ik ga dan andere dingen doen in plaats van te lezen.

Ik heb wel zo een aantal momenten die echt puur voor lezen zijn: De middagpauze op het werk en de avonden waarbij ik 's nachts degene ben die moet opstaan als de kleine wakker zou worden. Dus "iets anders doen" is al geen optie, maar een ander boek lezen uiteraard wel.

Nu, momenteel speelt ook wel mee dat ik niet helemaal weet wat te lezen. Ik zit in mijn hoofd met verder werken aan mijn reread van Rad Des Tijds (boek 7 en 8), het lezen van de Duin reeks of het 30 jaar ofzo herlezen van "Heugenis, Smart en Sterrenzwaard" van Tad Williams of "De kronieken van Amber" van Roger Zelazny.
 
Waarom ga je het uitlezen als het tegen je zin is? Ik vind het echt sterk dat mensen boeken uitlezen die ze eigenlijk niet leuk vinden.

Ik durf zelf stoppen met een boek als ik 90% heb gelezen 😅. Als ik het beu ben of het niet leuk meer vind, spendeer ik er geen tijd meer aan. Er zijn veel te veel boeken om iets te lezen dat ik niet leuk vind.
Mijn vriendin is zo ook, maar ik ben eerder zoals starspike.
Ze kan bvb 12 afleveringen van een serie van 13 afleveringen kijken en dan gewoon stoppen om nooit nog die laatste aflevering te kijken, ongelooflijk! 😄
 
Iemand die weet of het boek WoT Companion ook in het Nederlands beschikbaar is? Het begint na 2,5 jaar stilletjesaan te kriebelen om eens aan mijn eerste re-read van WoT te beginnen en ik hield wel van de lore in de boeken. Ik heb ze allemaal in het Nederlands, dus zou wel fijn zijn als deze ook in het NL beschikbaar is. Anders wordt het wel Engels, maar liever Nederlands.
 
Zojuist Blood Song van Anthony Ryan gelezen en echt wel van genoten. Heeft mij na een lange ‘leesdip’ toch terug aan de gang gekregen.
Ik lees echter veel slechte comments over het vervolg, dus beetje bang om er aan te beginnen.
Zojuist Tower Lord uitgelezen. Ja, het duurde even voordat ik er in kwam en er waren sommige dingen dat ik raar vond, maar toch zeker zeer aangenaam boek. Naar het einde toe toch wat late nacht leessessies gehad omdat ik het niet kon wegleggen.

Dus nu op naar het laatste boek.

Sloeg wel tegen want in mijn hoofd dacht ik dat het maar 2 boeken waren 😂
 
Terug
Bovenaan