Familie

VTM Familie

Peter vind ik doodzonde dat die eruit moest, maar om die Marie-Rose ga ik nu eens echt geen traan laten se. Heel content dat die er eindelijk - althans dat hoop ik toch - definitief eruit is. Vreselijk irritant personage en van de actrice zelf moet ik ook niet al te veel van weten.
 
zeer spijtig dat Gunter gaat vertrekken, speelde zijn rol als Peter familias met verve.

Ik hoop nu vurig op een terugkeer van Guido, zou het? Kan het? Mag het? Yes please 🤞
 
zeer spijtig dat Gunter gaat vertrekken, speelde zijn rol als Peter familias met verve.

Ik hoop nu vurig op een terugkeer van Guido, zou het? Kan het? Mag het? Yes please 🤞
En tijdens de aftiteling van de seizoensfinale een end credit scene met Didier De Kunst!
 
Vandaag de show voor 30 jaar familie op vtm gezien, wat flauwe bedoening was me dat.
Dat had toch echt wel beter kunnen zijn dan wat ze er nu van gemaakt hebben.
 
Vandaag de show voor 30 jaar familie op vtm gezien, wat flauwe bedoening was me dat.
Dat had toch echt wel beter kunnen zijn dan wat ze er nu van gemaakt hebben.
Tijdens het zappen nogmaals de bevestiging gekregen dat Karen Damen toch eigenlijk echt niet kan zingen. Was de show eigenlijk louter covers door de acteurs?
 
Ik had ook gedacht dat ze vroegere personages, of vroegere acteurs van huidige personages zouden laten opkomen ofzo. Maar idd meer een liedjesshow, wel ambiance als je daar was allicht.
 
Als ik mij niet vergis was het zelfs in een heel ver verleden al gedaan eind mei
 
Was vorige seizoen ook rond de 24-25e juni.
Maar toen viel de 30ste op een donderdag, dus logischerwijs de vrijdag ervoor de laaste aflevering.
Nu is het vrijdag de 30ste juni, dus normaal gezien is het dan de laatste aflevering, net zoals dat bij thuis ook het geval is.
Als ik mij niet vergis was het zelfs in een heel ver verleden al gedaan eind mei
Klopt, dat was in de tijd dat er op zaterdag ook afleveringen waren.
 
Ik kijk nooit Familie of Thuis of van die zever, maar mijn vriendin kijkt naar Familie en man man man wat is dat. Die Raven z'n enige rol is de drugsverslaafde uithangen? Ik zie die het voorbije half jaar enkel maar snuiven, slikken of ergens een afkickaanval krijgen.
 
Sinds deze week zenden ze de aflevering van de dag rond middernacht nog eens opnieuw uit zoals één al een tijdje doet met Thuis.
 
Terug
Bovenaan