RPG PC PS5 PS4 XBOX Fallout 4

Hoe doe je dat? Ik vind nergens het knopje om die vsncy af te zetten.
  • Open Fallout4Prefs.ini.
  • Under [Display] change iPresentInterval to 0.
Hou echter wel rekening met dit:
Disabling vertical sync will cause frame rate to exceed 60 FPS which may cause physics issues and make the game unstable.
Dus best FPS cappen op 60 via bijvoorbeeld Nvidia Control Panel, althans tot dat deze mod fixed is.
 
Ik zie en voel op mijn series x toch echt wel verschil.
Tis kleurijker, meer licht effecten en de graphics overall zien er beter uit.
En je voelt het vooral als je rondloopt en snel rond je kijkt dat het veel vlotter loopt.
 
Op PC vind ik het wel minder stabiel na de laatste update.
Ik kan mijn surround headset niet correct benutten want ik moet het sound device instellen op DVD quality, anders krijg ik geen geluid na het intro filmpje.
En om de zoveel tijd crasht het spel volledig en sta ik terug op mijn bureaublad.
Dit zou kunnen komen door de "weapon debris" setting in combinatie met een RTX kaart (een issue dat blijkbaar al jaren zit in Fallout 4 en nog steeds niet is opgelost met deze nieuwe update...) en het crasht minder door deze uit te schakelen maar crasht nog steeds sporadisch.

Typical Bethesda I guess?
 
Op PS5 ben ik toch blij met 60 fps (of althans hoger dan 30). En de mods zijn een leuke toevoeging, de X02 en Hellfire zijn wel sweet.
 
Ik heb fallout nooit gespeeld, nu kan ik hem downloaden zonder kosten. Wat is er zo goed aan deze game ?
 
als hij gratis is, probeer het eens?

't is op zich een typische Bethesda RPG, dus als je fan bent van die games, en je wilt een retro-futuristische 40's setting in een post-nucleaire apocalyps wereld, dan ga je deze games goed vinden.

spreekt één onderdeel van die zin je tegen, dan zou ik passen.
 
Ik vind het wel een hoge instap drempel.
Ben er ooit eens aan begonnen maar met die workbenches en al het materiaal die je kan verzamelen en die pip boy.

Ik zag door het bomen het bos niet meer en ben dan gestopt.

[Speel ook heel weinig rpg's]
 
Ik ben ook eens begonnen met Fallout 76. Beter dan "in den tijd" toen het uit kwam. 0.93€ betaald via een keysite (kinguin). Daar kunde moeilijk mee gekloot zijn.
 
Ik vind het wel een hoge instap drempel.
Ben er ooit eens aan begonnen maar met die workbenches en al het materiaal die je kan verzamelen en die pip boy.

Ik zag door het bomen het bos niet meer en ben dan gestopt.

[Speel ook heel weinig rpg's]
Dat probleem heb ik ook altijd met rpg’s.
Veeeeel te omslachtig
 
veel die dingen zijn gewoon optioneel he.
alleen die pip-boy die al uw informatie bevat (inventory, map, quests, etc)

maar dat crafting kunt ge 100% volledig skippen als u dat niet boeit.
 
:thinking: ik zie in mijn vriendenlijst ineens keiveel mensen terug Fallout 4 spelen? Is er buiten een PS5 upgrade iets wat ik hier mis qua content? Ik heb hem in de PS4 tijd al geplat, de DLCs wel maar half gedaan. Vond ik niet zo goed. Als't alleen een PS5 upgrade is zie ik geen reden om deze nog eens helemaal opnieuw te spelen.
 
:thinking: ik zie in mijn vriendenlijst ineens keiveel mensen terug Fallout 4 spelen? Is er buiten een PS5 upgrade iets wat ik hier mis qua content? Ik heb hem in de PS4 tijd al geplat, de DLCs wel maar half gedaan. Vond ik niet zo goed. Als't alleen een PS5 upgrade is zie ik geen reden om deze nog eens helemaal opnieuw te spelen.
De Fallout-serie op Prime heeft de reeks een enorme boost gegeven, waardoor er een vernieuwde interesse is in de spellen.
 
Terug
Bovenaan