RPG PC PS5 PS4 XBOX Fallout 4

Fallout Shelter kan je ook eens spelen, verslavende game
1000010141.jpg


😭
 
Voor IOS ook niet te vinden Fallout Shelter.
Durf me toch herinneren dat je die vroeger wel kon spelen.

Fallout 4 ga ik terug opnieuw doen met de nieuwe update.
 
Voor IOS ook niet te vinden Fallout Shelter.
Durf me toch herinneren dat je die vroeger wel kon spelen.

Fallout 4 ga ik terug opnieuw doen met de nieuwe update.
Ja, heeft te maken met die loot boxes. Daarom niet meer beschikbaar in België.

Er zal wel een workaround zijn denk ik. Maar met VPN lukt het allesinds niet. (Ook niet met de APK)

Jammer, vond dit indertijd nog wel een toffe game.
 
Als je op je telefoon gewoon googled (niet via de store) naar Fallout Shelter kan je gewoon installeren. Enfin, is mij eergisteren toch gelukt ...
 
Heb fallout shelter nog geen jaar geleden opnieuw geinstalleerd op mn gsm en sindsdien niet meer verwijderd gelukkig. Kon deze wel vandaag terug installeren op mn tablet dus vreemd da jullie deze nie kunnen downloaden.
 
Als je op je telefoon gewoon googled (niet via de store) naar Fallout Shelter kan je gewoon installeren. Enfin, is mij eergisteren toch gelukt ...
Heb fallout shelter nog geen jaar geleden opnieuw geinstalleerd op mn gsm en sindsdien niet meer verwijderd gelukkig. Kon deze wel vandaag terug installeren op mn tablet dus vreemd da jullie deze nie kunnen downloaden.
Zonet Fallout Shelter gezocht en geïnstalleerd, werkt hier gewoon :unsure:.
Raar... Bij m'n schoonbroer werkt het ook gewoon..

Als ik Google, en dus via de site van Bethesda ga krijg ik dit: (Zelfs met VPN)

1000010158.jpg


En als ik dus via een APK installeer krijg ik de error van hierboven: "download failed because you may have not purchased the app". Als ik daar op "back" klik krijg ik wel het loading screen, maar dat blijft gewoon staan (zeker 5min gewacht).
 
Bij mij staat die gewoon beschikbaar in de Google Play store. Heb die wel geïnstalleerd gehad in het begin dat het uitgekomen was, misschien daarmee?
 
Zeker de moeite. Velen zullen nog steeds neen zeggen puur omdat ze niet aankunnen dat deze game online is gegaan en het aanvankelijk ontbreken van npc´s. Op release was de game niet ok, beetje leeg vooral, maar ondertussen, na vele uitbreidingen en updates is deze zeker de moeite.waard. Zelfs al speel je deze compleet solo, wat ik hoofdzakelijk ook gedaan heb.
Ik heb meerdere malen geprobeerd, maar het is niet voor mij. Ik zoek in zo een spellen echt naar immersie, en die werd voor mij onmiddelijk doorbroken door de online elementen, zelfs als je solo bleef.
 
Ik speel Fallout 76 ook solo, de event popups en invites kan je disablen in je options.
Je kan ook de pacifist optie enablen zodat je niet aan pvp kan doen BEHALVE in die events en de workshop content.
Als je die niet doet speelt het toch echt wel zoals een single player.
Ik heb nog nooit aan multiplay gedaan in Fallout 76.
 
Ik heb meerdere malen geprobeerd, maar het is niet voor mij. Ik zoek in zo een spellen echt naar immersie, en die werd voor mij onmiddelijk doorbroken door de online elementen, zelfs als je solo bleef.
Spijtig dat je dat niet niet beetje kan loslaten want er gaat een fijne game voor je verloren.
Ik speel Fallout 76 ook solo, de event popups en invites kan je disablen in je options.
Je kan ook de pacifist optie enablen zodat je niet aan pvp kan doen BEHALVE in die events en de workshop content.
Als je die niet doet speelt het toch echt wel zoals een single player.
Ik heb nog nooit aan multiplay gedaan in Fallout 76.
Idd pacifist aan. En een fireteam joinen of starten als ik events e.d. wil doen.
Voor de rest lone survivor.
Al had ik het wel erg graag samen met een vriend willen spelen... yes, looking at you B 😋
 
100+ uren gestoken in FO4 toen die is uitgekomen. Na zien van 2 afleveringen van de serie toch terug de GOTY versie gekocht op Steam. Voorlopig 7 uur ver en toch zot hoeveel ik mij nog precies herinner van dat spel, is ondertussen 9j geleden al
 
Terug
Bovenaan