RPG PC PS5 PS4 XBOX Fallout 4

Ik heb zowel Fallout 1, 2, 3 als 4 gespeeld maar eigenlijk enkel 3 volledig uitgespeeld.

Fallout 4 was zo overweldigend qua building en crafting dat ik daar gewoon veel te veel tijd aan heb verspeeld. Ik vond vooral de settlements bouwen en bemannen serieus verslavend en bleef die ook telkens maar bezoeken om mijn "werk" daar te bewonderen.

Ik zou er eigenlijk terug graag aan beginnen maar het is niet echt zomaar een game die je na x-aantal jaar weer opneemt waar je geëindigd was.
 
Heb ook weer zin om aan een Fallout game te beginnen na de serie te bekijken :unsure:

3 en New Vegas blijven toch mijn favoriet, 4 vond ik wat minder, 1 en 2 nooit gespeeld, die moet ik misschien ook eens een kans geven. 76 op release gespeeld maar dat was echt een grote flop, zou nu wel veel beter zijn na jaren updates en nu er tenminste npcs in het spel zitten.
 
Eerste Fallout dat ik ooit speelde was de 3.
New Vegas was de beste voor mij, maar nooit uitgespeeld.
Fallout 4 ook heel plezant, maar ik denk dat ik het ook nooit uitgespeeld heb.
 
Fallout 3 & 4 (veel) gespeeld op de PC vroeger. Door de serie nu terug zin om er nog eens aan te beginnen. Maar is Fallout 4 wat deftig speelbaar op een PS4Pro? Is te koop voor +-10€.
 
Fallout 3 & 4 (veel) gespeeld op de PC vroeger. Door de serie nu terug zin om er nog eens aan te beginnen. Maar is Fallout 4 wat deftig speelbaar op een PS4Pro? Is te koop voor +-10€.
Ja is zeer deftig speelbaar. Geen issues meer gehad. En 10 euro is een koopje.
 
Wou na het zien van de serie eens beginnen aan de games startende met Fallout 3. Blijkbaar is deze via Gamepass enkel in het Frans te spelen, zelfde met New Vegas. Gelukkig is Fallout 4 wel in het Engels, dus beginnen we daar maar mee wanneer de next-gen update dropt.
 
Fallout 3 & 4 (veel) gespeeld op de PC vroeger. Door de serie nu terug zin om er nog eens aan te beginnen. Maar is Fallout 4 wat deftig speelbaar op een PS4Pro? Is te koop voor +-10€.
Heb het gespeeld op PS4Pro en nooit issues gehad. Graphics natuurlijk ondertussen wel wat gedateerd.
 
Wou na het zien van de serie eens beginnen aan de games startende met Fallout 3. Blijkbaar is deze via Gamepass enkel in het Frans te spelen, zelfde met New Vegas. Gelukkig is Fallout 4 wel in het Engels, dus beginnen we daar maar mee wanneer de next-gen update dropt.
Op PS5 ook helaas enkel in het Frans. Enorm frustrerend.
 
Thx iedereen! Jammer genoeg is de promo op de ps store terug verdwenen. Is nu terug 20€ voor normale en 40€ voor goty editie
 
Hier indertijd gekocht via de store, dus kan hem opnieuw downloaden. Maar geen zin om vanaf 0 weer te starten en 100u in te steken 😅😅
Staat ondertussen al geïnstalleerd op men ps5, straks na het werk eens invliegen. Terug van 0 beginnen 🥳
 
Terug
Bovenaan