VTM Fair Trade

De acteerprestaties én het verhaal zijn zo slecht, het Antwaarps zo overdreven plat...én toch blijf ik kijken :sarcastic:
Het is gewoon ook een vermakelijke serie die het daar niet van moet hebben. Beetje schieten, wat tetten, wat zuipen,...
 
Het was geen hoogvlieger, maar amusant genoeg om te kijken. En schoon volk natuurlijk.
 
Ik kan de serie er ook eens door jagen. Ik zie idd de gelijkenis met Matroesjka's maar met meer extreme karikaturen. Hij voelt ook wat oubollig aan met stoere drugsdealers en agenten die communiceren door elkaar af te knallen. Elke aflevering verloopt ook wat hetzelfde, een of andere ontmoeting loopt mis en er vallen doden.

Amusant en een 2e seizoen zou ik ook kijken maar ik zou de serie niet bovenaan de bucket list zetten.
 
ik vraag me echt af of die agenten die drugs behandelen,
niet op constante basis getest worden?

kan toch haast niet anders, als ge ziet hoe die wally er vaak bij liep.....
 
Of de Vincent Dockx als side kick.

laatste afl zopas gezien, had er ook meer van verwacht.

weet iemand of er een vervolg zou komen?
 
Normaal komt er een vervolg dacht ik.

Luk Wyns is volgens mij geen optie meer met dat ie zelf zijn series produceert.
 
Toch niet terwijl ik telefoneer :unsure: nee ik kreeg een beetje de slappe lach, en ik denk niet dat de reeks komisch bedoeld is, dus dat is toch wel een afknapper dan.
Ik durf hier nog niet verder te lezen aangezien ik nog maar aan afl 3 zit, maar voor mij is het ook te ‘humoristisch’ of amateuristisch, kan het jammer genoeg ook niet serieus nemen. Over water was daarin veel beter bijvoorbeeld.
 
Het gaat er echt compleet over en het is totaal niet realistisch maar dat moet ook gewoon niet.
Peter Van Den Begin is wel echt cruciaal in deze serie, anders zou het echt platte koek zijn.
"Godjumenas" :rofl::rofl: Elke keer een kriek lachen! Gewoon heerlijke televisie na een zware werkdag.
 
Terug
Bovenaan