VTM Fair Trade

Ik zit ook constant te lachen met Matroesjka's, gewoon door de uitspraken in het plat Antwerps en dat is nu ook niet direct een komische serie :unsure:
 
De serie is gelanceerd samen met StreamZ en daarna pas op VTM(Go) uitgezonden...
Opnames waren in voorjaar/zomer 2019, oorspronkelijk gingen ze dan in het voorjaar van 2020 uitzenden op VTM.
 
Ik zit ook constant te lachen met Matroesjka's, gewoon door de uitspraken in het plat Antwerps en dat is nu ook niet direct een komische serie :unsure:
Bwa dat had ik niet direct (maar ik woon dan ook in de provincie Antwerpen ;) ). Vond Matroesjka's dan toch harder/rauwer.
 
De serie is gelanceerd samen met StreamZ en daarna pas op VTM(Go) uitgezonden...
Opnames waren in voorjaar/zomer 2019, oorspronkelijk gingen ze dan in het voorjaar van 2020 uitzenden op VTM.
Ja zo ook met Albatros, over de oceaan, red light etc..
 
Is dat niet eerst uitgekomen op Streamz en hierna op VTMGo? Daarom de lange wachttijd?
VTM go enkel de afleveringen die nu op tv zijn geweest.

In aftiteling en dergelijke staat altijd 2018. Toch al effe geleden.

Aan de kant laten liggen dan voor lancering van Streamz zeker.
 
VTM go enkel de afleveringen die nu op tv zijn geweest.

In aftiteling en dergelijke staat altijd 2018. Toch al effe geleden.

Aan de kant laten liggen dan voor lancering van Streamz zeker.
De bende van Jan de Lichte spant toch wel de kroon
 
VTM go enkel de afleveringen die nu op tv zijn geweest.

In aftiteling en dergelijke staat altijd 2018. Toch al effe geleden.

Aan de kant laten liggen dan voor lancering van Streamz zeker.
Kan zijn dat ze toen gestart zijn, maar die liepen in 2019 ook nog hoor (ik was er bij, onze mops speelt daar in mee)...
Ik ben ze dan in de zomer nog eens tegengekomen in Antwerpen toen ze aan het filmen waren in dat café dat er een paar keer in voorkomt.
 
Phieeeeuw, ik heb het ook eens een kans gegeven...

Voor het publiek dat matroesjka's, code 37 en undercover toch nog iets te moeilijk vinden om te volgen is er nu dus dit.

Combinatie van onze steracteur Kevin met de regie van een 15-jarige aan de lachgas luisterend naar Lange Frans ft. Baas B geeft mij een verhoogde kans tot epilepsie en verlies van IQ.
 
Dat vind ik toch niet.. Ok het is verre van het niveau van matroesjkas maar toch.. Het is er soms los over maar dat maakt de serie toch goed, voor mij toch
Je hebt zo van die series die zo slecht zijn dat ze goed worden. Spijtig genoeg is het net niet slecht genoeg.
 
Hoeveel afleveringen?

Ik zie op vtm go slechts 2 afleveringen staan. Kan dit?
 
Terug
Bovenaan