Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Emim 31,5 vs 29,43?Slotkoersen 2021:
IWDA €78,98 +32,54%
EMIM €36,71 +5,22%
Alles rood bij mij vandaagSlotkoersen 2021:
IWDA €78,98 +32,54%
EMIM €36,71 +5,22%

Ik zin in een S&P etf maar wel USD. Dat is de IE00B5BMR087Nog mensen die de S&P 500 tracken? Ik zit in SPY5.DE, die doet alles wel correct, enkel de dividenden worden uitgekeerd ipv geaccumuleerd. Ik was nu aan het kijken naar een S&P 500 (EUR) tracker die accumuleert. SPXS.AS (yahoo ticker) ziet er wel ok uit.
Iemand suggesties voor een goud ETF?
Nobody?Meningen over ETF's in 'India' en 'Commodity' op dit moment?
Nog mensen die de S&P 500 tracken? Ik zit in SPY5.DE, die doet alles wel correct, enkel de dividenden worden uitgekeerd ipv geaccumuleerd. Ik was nu aan het kijken naar een S&P 500 (EUR) tracker die accumuleert. SPXS.AS (yahoo ticker) ziet er wel ok uit.
Via keytrade heb ik een gratis zicht- en spaarrekening aangemaakt voor mijn dochter. De oma stort hier een maandelijks bedrag op en af en toe extra centjes. Het maandelijkse bedrag stort ik recurrent door naar onze gemeenschappelijke rekening en dan naar een tweede DeGiro account. De rekening staat wel op mijn naam maar is getiteld naar haar. Je zou elke x jaar de aandelen gratis kunnen transfereren naar Keytrade.Kan iemand héél praktisch advies geven over de opzet voor mezelf en 2 kinderen mbt index investing bij Degiro?
Zit nu zelf met 1 eigen grootbank zichtrekening (waar ik maandelijks 3eur voor betaal) gekoppeld aan 1 degiro account en gekoppeld aan 1 flatexdegiro rekening waarmee ik via kernselectie in ETF's investeer.
Ik zou graag een gelijkaardige setup willen met minimale kosten die makkelijk beheerbaar is voor mijn 2 kinderen. Bedoeling om maandelijks voor hen ETF's uit de kernselectie te selecteren en te kopen. Maak ik daar best nog is 2 aparte zichtrekeningen voor aan (voor elke nieuwe zichtrekening moet ik geloof ik ook telkens maandelijks 3eur betalen bij mijn grootbank) en 2 aparte Degiro accounts en vervolgens 2 flatexdegiro rekeningen?
Ik wil het niet allemaal op 1 hoopje gooien in 1 account. Liever gescheiden en zo opvolgen.
Geen van beide ervaring maar als uw rendement per maand meer opbrengt dan die kost kan je het beter per maand doen ook bij BoleroIk ben aan het twijfelen tussen Bolero en DeGiro voor de aankoop van ETF's. DeGiro wordt vooral aangeraden voor de kernselectie en de lage kosten. Via Bolero zou ik per kwartaal een storting doen omwille van de hogere kosten.
Iemand die advies heeft?

Aangezien je het rendement niet kan voorspellen (vorige jaren mag je niet extrapoleren) zou ik het ook gewoon doen per kwartaal.Geen van beide ervaring maar als uw rendement per maand meer opbrengt dan die kost kan je het beter per maand doen ook bij Bolero![]()
Kan iemand héél praktisch advies geven over de opzet voor mezelf en 2 kinderen mbt index investing bij Degiro?
Zit nu zelf met 1 eigen grootbank zichtrekening (waar ik maandelijks 3eur voor betaal) gekoppeld aan 1 degiro account en gekoppeld aan 1 flatexdegiro rekening waarmee ik via kernselectie in ETF's investeer.
Ik zou graag een gelijkaardige setup willen met minimale kosten die makkelijk beheerbaar is voor mijn 2 kinderen. Bedoeling om maandelijks voor hen ETF's uit de kernselectie te selecteren en te kopen. Maak ik daar best nog is 2 aparte zichtrekeningen voor aan (voor elke nieuwe zichtrekening moet ik geloof ik ook telkens maandelijks 3eur betalen bij mijn grootbank) en 2 aparte Degiro accounts en vervolgens 2 flatexdegiro rekeningen?
Ik wil het niet allemaal op 1 hoopje gooien in 1 account. Liever gescheiden en zo opvolgen.