ETF's - Trackers - Indexing - Passive Investing - Mutual Funds - ...

Maar aangezien je ETF in gehelen moet aankopen wil je zo dicht mogelijk onder die 250 blijven, maar dat is moeilijk aangezien je geen fracties kunt kopen van een ETF.
Waarom zou dat niet kunnen? Bij Medirect kan je ook fracties van fondsen kopen.
Bij Bux Zero bijvoorbeeld kan je van zowel aandelen als ETFs fracties kopen: https://support.bux.com/en/support/solutions/articles/1000307166-what-are-fractional-shares-
Ook bij eToro kan dit: https://www.etoro.com/nl/customer-service/help/1781291692/wat-is-een-fractioneel-aandeel/
Niet de bekendste of meest vertrouwenswaardige brokers misschien (?) maar het kàn wel.

Dit is dus meer een feature van je broker dan van een ETF of ander aandeel.
Wat ik denk dat de broker dan doet is de resterende fractie bij iemand anders die ook een fractie koopt te huisvesten. En de overschot houden ze zelf aan totdat ze die weer kunnen gebruiken voor iemands fractionale aan of verkoop.

Bij een Bolero of Degiro kan dit naar mijn weten bijvoorbeeld niet. Maar ze zouden het evengoed wel kunnen aanbieden moesten ze echt willen. Het vereist wel een bepaalde marge die de broker dan aanhoudt in al die fractionele aandelen. Geen onoverkomelijke kost zou ik denken, maar waarom zouden ze als ze het ook niet kunnen doen ;).

Iemand hier die bij Bolero een 'tweede' portefeuille heeft? Ik zou graag mijn ETF aankopen gesplitst hebben van mijn losse aandelen.

Kan dit zonder een nieuwe rekening te openen?

waarom wil je 25 euro betalen terwijl dat het hier gratis uitgelegd staat:

Dat kan binnenkort ja 😉. Maar als je wakker ligt van 25€ meer of minder in je leven, weet ik niet of je stressbestendig genoeg bent om tijdens een grote beurscorrectie de juiste acties te ondernemen. 😅🤪
Heb jij het geschreven ofzo?
Dat boek heeftie sowieso geen meerwaarde tegenover de gratis verkrijgbare informatie op het internet

Inderdaad. Wat drijft je om zo´n boek te schrijven.
Net als al die YouTube kanalen die allemaal exact hetzelfde zeggen.

Geld proberen binnen te halen zonder moeite te hoeven doen I guess
Hun eigen curvo app promoten, en geld binnenhalen inderdaad.

Met iemand die zelf een s&p 500 index koopt verdienen ze geen geld, dus ze moeten je overtuigen dat het om de een of andere reden nodig is om via hen in verschillende etf's te beleggen.

Hun eigen curvo app promoten, en geld binnenhalen inderdaad.

Met iemand die zelf een s&p 500 index koopt verdienen ze geen geld, dus ze moeten je overtuigen dat het om de een of andere reden nodig is om via hen in verschillende etf's te beleggen.
Inderdaad.

Terug
Bovenaan