Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou China niet beter wat druk zetten op Iran om de Houthi's onder controle te houden? Of zijn ze daar al mee bezig? Die hebben toch ook enorme commerciele belangen bij het vlot openhouden van het Suezkanaal?
Arabische omwenteling was door demographische redenen, niet de VS.Zo kan je alles wel relativeren. De instabiliteit van die hele regio is wel exponentieel gegroeid sinds de desastreuze Irakoorlog en de Arabische omwenteling in 2011.
Salafi jihadism komt uit afghanistan na de sovjet invasie daar, die hebben zich daarna verspreid over de wereld en kwamen in allerlei conflicten naar boven. Tuurlijk konden die enkel voeding vinden in iraq door de domme vs invasie daar maar de origine van dat is veel complexer dan "VS beleid" .Zonder de VS geen IS. Saddam was geen heilige, maar de Amerikaanse inval was een daad van onverantwoorde - en helaas nooit te veroordelen - agressie met verstrekkende gevolgen voor de ganse regio.
Onzin natuurlijk, je kan je net zo goed afvragen wat we op de maan doen.De vraag die ik me stel in die drie gevallen is wat die partijen daar te zoeken hebben.
Maar nee, dat wordt koelen zonder blazen. China houdt Iran in toom en VS Israël... over paar jaar steekt er dan weer iemand de lont aan en begint alles weer van voor af aanWat een geweldige tijd om in te leven.... /s
Straks mss een dikke confrontatie tussen Israël en Iran en dan is het hek echt wel van de dam... Dat gaat een WO3'tje worden, lijkt mij.
Laat het ons hopen dat het dan een scheet in een fles wordt. Of tgaat ook schoon zijn in de wereld qua prijzen voor gas, olie etc...Maar nee, dat wordt koelen zonder blazen. China houdt Iran in toom en VS Israël... over paar jaar steekt er dan weer iemand de lont aan en begint alles weer van voor af aan
Op het eerste zicht klinkt dit misschien vreemd maar volgens mij gaat Poetin die oorlog ook niet graag zien gebeuren.Laat het ons hopen dat het dan een scheet in een fles wordt. Of tgaat ook schoon zijn in de wereld qua prijzen voor gas, olie etc...
Net gelezen dat ze er 9(!!!)uur over doen om op hun bestemming te geraken.
Die aanval was ook tegen alle internationale conventies in. Dus geen wonder dat Israël de boomerang terugkrijgt.Zucht. Wat een tijden ... maar zat er aan te komen met die Israëlische aanval op dat Iraans consultaat. Soit, hoeveel keer gaan we er nog op moeten wijzen dat de Israëlische aanpak enkel voor meer miserie zal zorgen?
Dank u HLN om het in het vetgedrukt te zettenIran lanceert ook raketten richting Israël
Behalve drones heeft Iran ook raketten gelanceerd richting Israël, meldt de Israëlische nieuwszender Channel 12 TV. Raketten vliegen veel sneller dan drones. Ook de Iraanse Revolutionaire Garde, het militaire elitekorps van Iran, maakt melding van "drones en raketten".