Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou dit ook in Hasselt doen. Uw ervaringen klinken alleszins positief. Zou je oldtimer of automecanicien aanraden? Als je oldtimer doet, kan je dan ook aan recentere wagens sleutelen?Waar ben je het van plan? In hasselt heb ik 2 jaar automechanicien gevolgd. Sinds dit jaar is er ook oldtimer restaurateur aangezien de campus in Tongeren gaat sluiten.
Automechanicien in Hasselt: De leerkrachten zijn vakmensen dus ze kennen hun beroep, als je over iets specifieks wilt leren kan je dit altijd aangeven en daar wordt ook effectief naar geluisterd. Bijvoorbeeld, AC compressor was stuk moch ik gewoon daar ter plaatse maken en als je vast zit komt de docent je wel even vooruit helpen. Kortom van die twee jaar heb ik veel geleerd en ook veel plezier aan gehad. + je krijgt de kans om je Educam certificaten te halen, altijd wel een meerwaarde.
Oldtimer restaurateur volg ik niet maar heb de docent al eens gesproken en ook hier kan ik alleen maar lof over spreken. Iemand die zijn job kent en echt mensen iets wilt bijleren.
MAAR ik volg nu twee jaar opleiding bij syntra, het volledige traject is 3 jaar. Dus eerst onderhouds en dan polyvalent, wat hebben ze nu gedaan. Inschrijvingsprijs is 385 euro en voor oldtimer is dat 395 maar daar komen wel kosten bij waardoor je in totaal voor polyvalent aan 820 euro zit. Eerste tweejaar was dit maar de helft maar ze besloten om de prijzen drastisch op te voeren. Hierdoor ga ik het wrs het derde en laatste jaar niet doen.
Bij auto mecanicien zijn er genoeg wagens om aan te sleutelen. Voor oldtimers geld hetzelfde. Bij oldtimer waren er genoeg die hun oldtimer meebrachten. Dus nee dat is niet nodig zeker niet voor auto mecanicien. Voor oldtimer is het gewoon leuker.En is het de bedoeling dat deelnemers zelf een knutselwagen hebben?
Ben naar de opendeurdag geweest en blijkt dat er nog twee plekken waren. Nu de leerkracht van vorig jaar doet nu het tweede jaar en niet meer het eerste, waardoor het mogelijk pure theorie zal zijn in het eerste jaar ipv theorie met praktijk gemengd.@Lifen En ingeschreven? Ik hoorde van andere nu dat campus Tongeren toe was en wat "interne veranderingen" het een beetje chaotisch was.
. Ik hoop dat we toch nog theorie en praktijk gaan mengen anders zal het eerste jaar waarschijnlijk vrij saai worden met basis mechanica en basis elektriciteit.