Eredivisie : Nederlands Voetbal 2025-2026

Godts moet toch altijd mee naar het WK zoals die de laatste tijd staat te spelen (zeker nu met al die geblesseerden).
Mocht het WK nu zijn heb je gelijk maar het WK is nog meer dan 3 maanden ver. Geen idee hoe de status van de geblesseerden zal zijn of de vorm van Godts tegen dan.

Sterk van NEC. Zeker als je ziet dat PSV gerust rood had mogen krijgen bij die fase met een doorgebroken speler en een penalty tegen mocht krijgen na die trap op de borst.

Grim weer terug naar zijn oude job en Garcia die van Jong Ajax overstapt naar de A-ploeg tot het einde van het seizoen. Zeer logische keuze, want na de goede start van Grim was het na nieuwjaar dramatisch. Hij deed vreemde dingen, maar kreeg het vuur er niet meer in. Er moest iets gebeuren voor de resterende 8 matchen, want Europees voetbal halen lijkt op dit moment nog ver weg. Hopelijk wel een nieuwe coach in de zomer, maar daar ga ik wel vanuit eerlijk gezegd.

Oscar Garcia, dat was anders ook een drama bij Leuven 😵
Als het voor die 8 matchen is begrijp ik het wel. Naar ons supporters is altijd gecommuniceerd dat Garcia niet de nieuwe hoofdcoach voor volgend seizoen is, al weet je het nooit in het voetbal.

Half en half, tactisch mogelijk de beste die ik bij ons heb gezien maar voor de rest inderdaad gewoon echt iemand die met iedereen ruzie leek te zoeken.
Bij Jong Ajax ook wel vrij snel resultaat gehaald, maar het zegt nog niks natuurlijk. Soit, met Grim werd het alleen maar slechter, dus ingrijpen was nodig en dit lijkt me een logische zet. Benieuwd wat in de zomer gaat gebeuren

Ik hoop dat het nu echt gedaan is met dit ellendige Ajax tijdperkje... Want het is nu al een 4-tal jaar kei hard janken daar. Tis zelfs zo erg dat ik er niks meer aan vind. Tis ook een bijzonder ongeïnspireerd elftal, vol ego's die niet willen vechten etc... Ook bijna geen enkele speler die voor mij zal blijven hangen in het collectieve geheugen.. Weg ermee en volgend seizoen hopelijk beter. Had gedacht dat ze weer een beetje bij de mensen gingen gekomen zijn maar twas weer helemaal naar af...

Terug
Bovenaan