Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe sneller, hoe beter.Zalige 3-0! Titel zal nu wel binnen zijn zeker?![]()
Godts moet toch altijd mee naar het WK zoals die de laatste tijd staat te spelen (zeker nu met al die geblesseerden).Leuk Belgisch onderonsje bij de overwinning van Ajax op Fortuna.![]()
Mocht het WK nu zijn heb je gelijk maar het WK is nog meer dan 3 maanden ver. Geen idee hoe de status van de geblesseerden zal zijn of de vorm van Godts tegen dan.Godts moet toch altijd mee naar het WK zoals die de laatste tijd staat te spelen (zeker nu met al die geblesseerden).
Als het voor die 8 matchen is begrijp ik het wel. Naar ons supporters is altijd gecommuniceerd dat Garcia niet de nieuwe hoofdcoach voor volgend seizoen is, al weet je het nooit in het voetbal.Oscar Garcia, dat was anders ook een drama bij Leuven![]()
Half en half, tactisch mogelijk de beste die ik bij ons heb gezien maar voor de rest inderdaad gewoon echt iemand die met iedereen ruzie leek te zoeken.Oscar Garcia, dat was anders ook een drama bij Leuven![]()
Bij Jong Ajax ook wel vrij snel resultaat gehaald, maar het zegt nog niks natuurlijk. Soit, met Grim werd het alleen maar slechter, dus ingrijpen was nodig en dit lijkt me een logische zet. Benieuwd wat in de zomer gaat gebeurenHalf en half, tactisch mogelijk de beste die ik bij ons heb gezien maar voor de rest inderdaad gewoon echt iemand die met iedereen ruzie leek te zoeken.
Het kan niet meer slechter zou ik denken en ik hoop gelijk te krijgen.Kan er wel mee leven. Komt een fascinerende periode aan. Heel benieuwd naar het Cruyff 2.0 tijdperk.
Ik ben te teleurgesteld om op dit moment hoopvol te zijn eerlijk gezegd.Ben een pak hoopvoller dan 2/3 jaar geleden.