Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
100% kans dat het voorstel hoger gaat liggen dan de nieuwe tarieven van maartGroepsaankoop WVL: Mega heeft gewonnen
Persoonlijk voorstel volgt op 24 februari.

Mijn onterechte schuld staat nog altijd open.Groepsaankoop WVL: Mega heeft gewonnen
Persoonlijk voorstel volgt op 24 februari.

idd :-/100% kans dat het voorstel hoger gaat liggen dan de nieuwe tarieven van maart![]()
.
Momenteel injecteren we 2x zoveel als dat we afnemen.Vlotjes, ik ben al sinds juli 2022 bezig om m'n afrekening van juni 2022 goed te krijgen...3 maanden sakkeren dat ze een foute afrekening moeten rechtzetten. Meneer ge moet wachten. Voor de zoveelste keer dan maar eens alles op mail gezet en een adres van de ombudsdienst in kopie. Nog geen week later de correctie om 800 euro terug te storten.
FU Luminus!

Het injectietarief hangt af van de BELPEX index die maand, dus welk bedrag zouden ze moeten tonen? Ze weten nog niet hoeveel het moet zijn als de maand nog niet om is...In de Luminus Monitor app zie ik wel per dag hoeveel kWh injectie er was, maar hier staat geen bedrag bij en dit wordt dus ook niet in rekening gebracht met de totale kost. Is dat bij jullie ook zo?
Ah ok, dacht dat dit eveneens vast stond.. staat toch een vaste prijs hiervoor in mijn contract.Het injectietarief hangt af van de BELPEX index die maand, dus welk bedrag zouden ze moeten tonen? Ze weten nog niet hoeveel het moet zijn als de maand nog niet om is...
Als je iets verder kijkt op je tarieffiche zal je ergens een formule vinden afhankelijk van de belpex.Ah ok, dacht dat dit eveneens vast stond.. staat toch een vaste prijs hiervoor in mijn contract.
ok duidelijk, altijd de kleine lettertjes lezenAls je iets verder kijkt op je tarieffiche zal je ergens een formule vinden afhankelijk van de belpex.

Vlotjes, ik ben al sinds juli 2022 bezig om m'n afrekening van juni 2022 goed te krijgen...
Ze hebben een verkeerde gasmeterstand genomen waardoor ik zogezegd 25% meer heb verbruikt dan in realiteit.
'ze zijn ermee bezig'![]()
Uiteraard aan de prijs van vandaag (februari)Als ik nu overstap naar optifix ga ik dan die van maart krijgen of van februari? Aangezien de contract pas na 21 dagen ingaat.
Ze hebben een verkeerde gasmeterstand genomen waardoor ik zogezegd 25% meer heb verbruikt dan in realiteit.
'ze zijn ermee bezig'![]()

Ja, maar ze gebruiken een verkeerde beginstand (die van december 2021 ipv ), de eindstand in mei is wel correct en zou dus niet meer gecorrigeerd worden bij verdere facturatie..Kans dat uw tarief voor de periode tot juni 2022 lager is dan uw tarief in de periode daarna is wel heel klein.
Dus snap niet waarom ge er zou achterzitten…ge wilt verbruik verschuiven van een goedkopere naar een duurdere periode.