Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon doen alsof en een hogere stand ingeven zodat je je meerverbruik niet kwijt bent.Normaal krijg ik in mei de jaarlijkse vraag voor het doorgeven van meterstanden. Dit jaar heb ik nog niks ontvangen waardoor mijn dagteller onder 0 dreigt te gaan door de opbrengst van de zonnepanelen. Alles onder 0 ben ik kwijt als ze ergens deze zomer komen opmeten.
Is dat omdat ik wisselde van energieleverancier eind vorig jaar?
Ik wissel bijna elk jaar in het najaar en toch moest ik vroeger elke keer in mei nogmaals mijn standen doorgeven. Is daarmee iets veranderd?
Normaal krijg ik in mei de jaarlijkse vraag voor het doorgeven van meterstanden. Dit jaar heb ik nog niks ontvangen waardoor mijn dagteller onder 0 dreigt te gaan door de opbrengst van de zonnepanelen. Alles onder 0 ben ik kwijt als ze ergens deze zomer komen opmeten.
Is dat omdat ik wisselde van energieleverancier eind vorig jaar?
Ik wissel bijna elk jaar in het najaar en toch moest ik vroeger elke keer in mei nogmaals mijn standen doorgeven. Is daarmee iets veranderd?
Haha, same hereHier na 3 weken nog altijd mijn eindafrekening van mijn elektriciteit nog niet gehad, terwijl mijn gas wel al toegekomen is.. Was nochtans een contract voor beide samen.
(Mega)Hier nochtans luminusHaha, same here(Mega)
Was hier een jaar geleden ook het geval bij Engie. Vond het toen ook raar, maar komt dus blijkbaar regelmatig voor.Hier nochtans luminus
Foto nemen met de meterstand en de krant van die dag? Of iets anders dat bewijst dat de foto ten vroegste die dag genomen is?Normaal krijg ik in mei de jaarlijkse vraag voor het doorgeven van meterstanden. Dit jaar heb ik nog niks ontvangen waardoor mijn dagteller onder 0 dreigt te gaan door de opbrengst van de zonnepanelen. Alles onder 0 ben ik kwijt als ze ergens deze zomer komen opmeten.
Ik heb al gebeld naar klanten dienst, normaal zeer binnenkort, max een week. Is al van 21 mei geleden ondertussen..Ik heb bij Luminus via de chat gevraagd wanneer ik mijn afrekening zou krijgen. Toevallig net de volgende dag.
Misschien was het niet toevallig en hebben ze door mijn vraag eens mijn afrekening verwerkt.
Dus het kan misschien helpen om eens contact op te nemen via de chat.
Foto nemen met de meterstand en de krant van die dag? Of iets anders dat bewijst dat de foto ten vroegste die dag genomen is?

Dat zeiden ze bij mij ook. 2 maand later wacht ik nog steeds.Ik heb al gebeld naar klanten dienst, normaal zeer binnenkort, max een week. Is al van 21 mei geleden ondertussen..
Dat is nog niet zo lang. Ik wacht al sinds januari (voor de VME), Mati blijkbaar al sinds oktober. Geduld hebben is ....Hier na 3 weken nog altijd mijn eindafrekening van mijn elektriciteit nog niet gehad, terwijl mijn gas wel al toegekomen is.. Was nochtans een contract voor beide samen.

Ik moet 100% zeker bijbetalen + betalen. Dus met dat nieuwe systeem van Fluvius moet het toch echt heel hard foutgelopen zijn. Normaal als ik ze geld moet, dan zijn ze er snel bij. Nu alles behalve. 5 maanden en 'counting'.Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd of ik iets terugkrijg...
Voorschotten betaald. Zonnepanelen met terugdraaiende teller en die teller heeft teruggedraaid. Dus verbruik nul. Voorschotten rond de 500 euro en prosumententarief 230, denk ik
Foto nemen met de meterstand en de krant van die dag? Of iets anders dat bewijst dat de foto ten vroegste die dag genomen is?
Misschien was het niet toevallig en hebben ze door mijn vraag eens mijn afrekening verwerkt.
Dus het kan misschien helpen om eens contact op te nemen via de chat.
Hier ook Eneco, maar variable contract dat afloopt op 1 juli. Heb gebeld (met veel geduld) om te vragen wanneer ik een nieuw voorstel ging krijgen (omdat dit inderdaad 2 maanden op voorhand zou moeten gebeuren). Medewerker zei dat ze die pas versturen op de vervaldag... Rare manier van werken imo1 juli zit ik een jaar bij Eneco (vast) en ik ga ervanuit dat ik vanaf dan op een ander tarief gezet wordt. Alleen heb ik nog steeds niets van Eneco vernomen terwijl ze de nieuwe tariefkaart toch 2 maanden van tevoren moeten communiceren? Online lees ik wel dat ik zogezegd een contract van onbepaalde duur heb...?
Hier ook Eneco, maar variable contract dat afloopt op 1 juli. Heb gebeld (met veel geduld) om te vragen wanneer ik een nieuw voorstel ging krijgen (omdat dit inderdaad 2 maanden op voorhand zou moeten gebeuren). Medewerker zei dat ze die pas versturen op de vervaldag... Rare manier van werken imo