Matador
Active member
Begin februari verandering energieleverancier in gang gezet.
Overgang van Luminus naar Engie.
Leek allemaal vrij vlot en snel te verlopen.
Luminus belt quasi meteen met de melding dat ze de stopzetting en overdracht naar nieuwe leverancier goed ontvangen hebben.
In maart krijg ik eerste maal factuur van Engie, zoals te verwachten was.
En boevendien krijg ik nog een factuur van Luminus voor de volgende maand al te betalen
"Vreemd" dacht ik bij mezelf...
Na veel vijven en zessen en veel tijd verspillen aan telefoon en vele wachtmuziekjes verder, komen we uiteindelijk tot de constatie dat Engie het nieuwe contract op het adres van onze buren gezet heeft en hun EAN codes...
Momenteel heb ik dus 2 contracten lopen op mijn naam, op 2 verschillende adressen, met 2 verschillende EAN codes...
Voorlopig bijna 2 weken verder en nog altijd niet opgelost...
"Geen zorgen" zeggen ze bij Engie, dit komt wel eens vaker voor, we lossen het zo snel mogelijk op...
Om je gerust te stellen, Ik heb hetzelfde voor gehad en het is goed gekomen uiteindelijk.
Ik heb eind december een vast contract afgesloten bij Engie, waar ze de verkeerde EAN codes gebruikt hadden. Na 3 maanden is het uiteindelijk goed gekomen, toen ik eindelijk eens een goede medewerker aan de lijn had. Wat ik zou aanraden: zet het op mail (via hun contact formuliertje). Ik had dat ingevuld, en na een week kreeg ik antwoord. Het probleem was tegen dan wel al opgelost via telefoon