Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je je contract volledig wilt beëindigen bij Mega, dan vragen ze om een energieovernamedocument in te vullen (volgens de FAQ). Dus ze praten over een overnemer. Wat als er geen overnemer is?![]()
Kunt gij die terug doen zakken richting 60€? Want het eerste jaar deden ze daar moeilijk over "Ja de vorige huurder verbruikte xxxKwh/jaar..dus ge gaat daar ni ver van afzitten..dus we zouden u aanraden het zo hoog te laten".Vandaag mijn eindfactuur gekregen (jaar lang Lumnus variabel elektriciteit+gas) en ik trek net geen 160euro terug.
De laatste drie maanden mijn voorschotfactuur wel zelf omhoog getrokken, indien ik dat niet had gedaan mocht ik nu 120euro bijbetalen.
Wel nogal verbaasd dat ze mijn voorschotbedrag echt stevig hebben verhoogd. Waar ik initieel toen ik het contract aanging +/- 60euro betaalde voor gas (per maand), vragen ze nu 225euro. Straffe mannen.
Nee, ik kan maar zakken tot 149euro... Op zich is het prijsniveau wel effectief gestegen dus ik begrijp dat het niet kan zakken tot 60.Kunt gij die terug doen zakken richting 60€? Want het eerste jaar deden ze daar moeilijk over "Ja de vorige huurder verbruikte xxxKwh/jaar..dus ge gaat daar ni ver van afzitten..dus we zouden u aanraden het zo hoog te laten".
Binnenkort verloopt mijn vast contract ook.
Zal toch even pikken om het tarief van vorig jaar (incl korting) te zien en dan te vergelijken wat het huidige tarief is...
Ik kijk wel elk jaar op mijnenergie om te vergelijken.
Om de hoeveel tijd worden die tarieven aangepast?
Is dat wekelijks?
Maandelijks?
Ik verwacht eerstdaags nog een voorstel van mijn huidige leverancier, maar dan weet ik wanneer er aanpassingen zullen zijn op mijnenergie om correct te vergelijken.
Eindafrekening is altijd op hetzelfde moment. Is niet gelieerd aan de datum van uw contract.Ik heb vandaag mijn eindafrekening gekregen en moet 350 euro bijbetalen. Vreemd, maar vooral, is het normaal dat ik die nu al krijg gezien ik nog maar op maand 9.5 zit van mijn jaarcontract?
. Opnieuw meegedaan met de groepsaankoop groene elektriciteit (geen gas hier) van de provincie West-Vlaanderen.
Degene die eruit kwam is Mega met een variabel contract. Ik heb tijd tot Mei want dan loopt mijn betere contract af bij engie. Best zo lang mogelijk wachten met intekenen zeker en verder andere prijzen vergelijken? Ik hoop/gok dat de prijzen nog wat zullen zakken.
Eens gesimuleerd vandaag, zou mij een 3k per jaar kosten aan gas en elektriciteit, terwijl ik normaal met een 1400 toe kwam.. Blijft toch belachelijk zenne. Precies ook nergens iets van promos ofzo contract loopt tot mei, best zo lang mogelijk af wachten zeker?
Ik heb hetzelfde voor. Dat is gewoon een automatische batch, die vandaag gelopen heeft en die checkt wie nog een saldo heeft openstaan en er worden dan automatisch emails gestuurd naar die klanten. Dat is allemaal zo geprogrammeerd héDie oplichters van Mega blijven maar gaan.
Op 1 februari een absurde eindfactuur aangevochten, op 4 februari bevestiging van gekregen, daarna nog niets gebeurd, en nu een eerste herinnering met waarschuwing dat er een boete zal bijkomen. Succes er mee jongens. Ik heb er nog 1x op gereageerd op een deftige, maar dwingende manier, maar dit was wel mijn laatste mail naar Mega. Dat ze het maar naar de rechtbank trekken.
@polar bear
Mijn ervaringen met Mega zijn dus extreem slecht, ik kan u enkel afraden om er bij te tekenen.
Maar inderdaad wél een beetje vreemd dat ze de 'betwiste' bedragen opnieuw hebben toegevoegd bij een aantal (?) klanten en die batch weet dat niet hé .. maar goed ..