Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoelang heb je moeten wachten op je afrekening? Ik wacht ook nog steeds sinds november, wel voor elektriciteit.Hier eindelijk de afrekening verkregen van Mega. 60 euro bijbetalen. Maar ik heb het even in detail bekeken en ze hebben 140€ korting verrekend ipv 180€ (verbruik net boven 10000 kwh per jaar, 140€ korting is voor een verbruik tot 10000).
Wat doe ik nu best? Domicilie blokkeren, 20€ overschrijven en Mega dit laten aanpassen?

Tijdelijk 6% btw op elentriek![]()
Wat voor de mensen met een analoge teller?
En op uw prosumententariefKrijgt ge die premie en btw verlaging ook als ge nog met een vast contract van voor de prijsstijgingen zit?![]()

Een maandje, en ze moesten dus geld terugkrijgen van mij ..Hoelang heb je moeten wachten op je afrekening? Ik wacht ook nog steeds sinds november, wel voor elektriciteit.
Het is niet gewoon /12, maar aan de hand van wettelijk vastgestelde verbruiksprofielen:Zoals bij variabel tarief wss, totaal /12 is u maand bedrag. Dus (totaal/12) *5 *1.06 en (totaal/12) *7 *1.21 op u eindafrekening. Begin het maar te implementeren in u facturatie. Er was juist op Radio 1 iemand het aan het uitleggen hoe het ongeveer zou gaan. Dus even u voorschot verhogen in die 5 maanden zou ook niks uitmaken.
Ik moet geld terugkrijgen van hen, dus daarom dat het hier zo lang duurt waarschijnlijk... Heb mijn voorschot alleszins zeer laag staan om hopelijk zo te compenseren wat ik moet terugkrijgen.Een maandje, en ze moesten dus geld terugkrijgen van mij ..
Ja en nee.. Als je bedoelt "gas op straat", dan heb je gelijk. Maar in Wallonië verwarmen ze grotendeels met gas in onder/bovengrondse gastanks.En op uw prosumententarief
En niet op gas, er zijn meer gasaansluitingen in Vlaanderen dan in Wallonie .....
Zal mijn elektrisch vuurke wat meer aanzetten dan
En wat spaargeld aan de kant zetten want nu 100 euro krijgen is later 150 bijbetalen (die 100 euro + de 100 euro voor iedereen van het sociale geval waarvoor de rest mag opdraaien)
Waar heb je die prijzen gekregen? Als ik zo even rond kijk is het overal 0.35€/kwh & 0.25€/kwh momenteel :'(Nieuw contract vanaf februari:
energieprijs dag 0,2407 €/kWh, energieprijs nacht 0,1833 €/kWh,
Aansluiting is geen gastank heJa en nee.. Als je bedoelt "gas op straat", dan heb je gelijk. Maar in Wallonië verwarmen ze grotendeels met gas in onder/bovengrondse gastanks.
Waar heb je die prijzen gekregen? Als ik zo even rond kijk is het overal 0.35€/kwh & 0.25€/kwh momenteel :'(
Kijk je misschien naar de tariefkaart van een vorige periode, terwijl je nu eigenlijk de prijzen van de huidige periode betaalt?'mijn' prijs is wel nog iets scherper precies (geen idee waarom)BasicFlex Online het laagste variabele tarief van Luminus, 100% online - Luminus.be
Een scherp geprijsd en variabel tarief voor je energie, waarbij je alles zelf online regelt. Bekijk BasicFlex Online.www.luminus.be
Nee. De communicatie van Luminus is wel duidelijk moet ik zeggen (toch beter dan andere partijen). In hun mail staat zowel mijn vorig als mijn nieuw tarief.Kijk je misschien naar de tariefkaart van een vorige periode, terwijl je nu eigenlijk de prijzen van de huidige periode betaalt?