Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor die 20 euro zou ik gewoon bij basicfix blijven. Zelfs als de markt niet volatiel is. 20 euro voor zekerheid is toch peanuts?Flow, enkel gas, zou mij een 20 € goedkoper uitkomen t.o.v. basicfix (april 2024). Geen idee hoe volatiel de gasmarkt tegenwoordig is met de toestand in het Midden Oosten en Rusland + verkiezing Trump.
20 € per maand hé, voor alle duidelijkheid.Voor die 20 euro zou ik gewoon bij basicfix blijven. Zelfs als de markt niet volatiel is. 20 euro voor zekerheid is toch peanuts?

Je moet dan eerst je contract opzeggen, bij de concurrentie tekenen en dan laten weten: Ik overweeg te blijven als ik de korting krijg.Geprobeerd om flow met korting te krijgen als jarenlange klant bij Engie, kan niet geregeld worden. Wat een stom systeem is dat.
Voordeel van Energyvision is dat hun korting geen kleine lettertjes heeft. Als je binnen 3 maanden ergens beter af bent, kan je zonder kosten weg. De promotie van Engie gaat volgens mij pas geldig zijn als je een jaar klant bent. Engie zal volgend jaar wellicht een gelijkaardige promotie brengen en dan kan je dan overstappen naar Energyvision. Indien de groepsaankoop goedkoopst blijft bij Energyvision kan je gewoon verlengen.Ik was nog het voorstel van ichoosr aan het bekijken met energyvision.
Meestal komt dat effectief wel het goed uit en kies ik daar vaak voor.
Maar die engie flow zit nu toch ook wel strak met die kortingen en vaste kosten die wegvallen.
Denk dat ik ook die eens ga nemen.
Nu bij totalenergies en toch niet echt fan van hun facturen, geraak er niet altijd goed aan uit.
Allesinds vaste kosten laten vallen door steeds jaarlijks ergens anders op in te tekenen is het al waard vind ik.
Ghoja ik probeer steeds toch het jaar uit te doen, meestal zie ik niet direct een betere mogelijkheid.Voordeel van Energyvision is dat hun korting geen kleine lettertjes heeft. Als je binnen 3 maanden ergens beter af bent, kan je zonder kosten weg. De promotie van Engie gaat volgens mij pas geldig zijn als je een jaar klant bent. Engie zal volgend jaar wellicht een gelijkaardige promotie brengen en dan kan je dan overstappen naar Energyvision. Indien de groepsaankoop goedkoopst blijft bij Energyvision kan je gewoon verlengen.
Het zijn twee kleine nadelen, maar ik denk ook gewoon voor Engie Flow te gaan.
Dacht dat het voorstel van Energyvision wel vandaag afliep.
Voordeel van Energyvision is dat hun korting geen kleine lettertjes heeft. Als je binnen 3 maanden ergens beter af bent, kan je zonder kosten weg. De promotie van Engie gaat volgens mij pas geldig zijn als je een jaar klant bent. Engie zal volgend jaar wellicht een gelijkaardige promotie brengen en dan kan je dan overstappen naar Energyvision. Indien de groepsaankoop goedkoopst blijft bij Energyvision kan je gewoon verlengen.
Het zijn twee kleine nadelen, maar ik denk ook gewoon voor Engie Flow te gaan.
Dacht dat het voorstel van Energyvision wel vandaag afliep.
100% dit tbh. Ik gebruik al járen de V-test omdat ik denk "niet commercieël gebonden dus in principe het meest objectief" niet dus... er staat inderdaad ook effectief een promo knop. Maar wat voor nut heeft het als die niks doet? Het wordt alleen maar nodeloos complex zo inderdaad want je denk idd gewoon dat er geen promo's zijn...Ik begin het eigenlijk wel wat brak te vinden van de vtest: die lijkt promo's mee te (kunnen?) nemen, als in: de knoppen staan er, maar die doet het niet. Dus denk je als brave consument: ah, geen promo.
Maakt ook vergelijken met huidige contract weeral moeilijker, aangezien je dan niet de promo van die moment mee te zien krijgt.
Weet je wat, ik koop mij gewoon een 100kWh batterij, zet mijn veld vol met zonnepanelen, en trek zo mijn plan.
/s
De prijs van vooruitgang noemen ze dat zeker?

Voor gas blijf ik toch terughoudend. Als ik prijzen vergelijk gebaseerd op 8000kWh/jaar (wat 2500 meer is dan verbruik afgelopen jaar), dan is de besparing toch 200 euro (eigenlijk de aangeboden korting). Reële besparing gaat dan toch rond de 100-150 euro zijn als het wat kouder wordt.
Verschiet daar wel een beetje van, ik had minder verwacht. Aan de andere kant, wat is 150 euro op de jaarlijke uitgaven in ruil voor zekerheid.
Wat ik bespaar met flow moet ik eens berekenen, want nu dat ik zoveel de auto laad (on de kWh-prijs te drukken door capaciteitstarief te spreiden) heb ik daar weinig zicht op.
Wat is jouw logica hier precies?
Dit werkt toch enkel omdat de vergoeding van jouw werkgever per kwh hoger is dan de incrementele kost?
Ik heb nog eens geinformeerd bij de klantendienst of er nog mogelijkheid was om te switchen naar die deal, maar ze vielen uit de lucht:Flow geeft nu 4.7cent/kwh korting als black Friday deal.