Ook nog eens de 59euroZonder vaste korting?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook nog eens de 59euroZonder vaste korting?
Morgen eens bekijken. Zit nog op de basicfix van MaartOok nog eens de 59euro

Engie heeft mijn klacht afgesloten zonder enig gevolg, heeft tegelijkertijd mijn contract geactiveerd met die vervroegde begindatum en ik ben nu effectief aldus een korting kwijt bij Luminus hé.Ik denk dat in de contractbevestiging van Engie of in de voorwaarden staat dat ze de datum kunnen aanpassen.
Als je daar financiële schade door hebt, is het wel niet de bedoeling dat Engie dat zomaar toepast. Stel dat je van je vorige leverancier bv een korting krijgt als je minimum 1 jaar klant bent geweest en nu die korting niet krijgt doordat Engie vervroegd switcht. Dan moet je bij Engie verhaal gaan halen.
Wat is de gemiddelde gasprijs eigenlijk nu kwh en m³?
Kan nergens iets deftig vinden behalve tussen de 0,5 en 6 euro maar das wa ruim![]()
Day-ahead indexed zal naar boven zijn, month-ahead indexed zal op 1 november naar boven gaan, quarter-ahead indexed zal (hoogstwaarschijnlijk - tenzij de prijzen weer substantieel zouden dalen in december) naar boven gaan op 1 januari. En vaste prijzen zullen stijgen op de tarieffiches november tegenover de tarieffiches van oktober.Wat kunnen we verwachten van de nieuwe gasprijzen komende maand, of is die indexatie per kwartaal?
Das de goedkoopste optie nu, maar dat is wel variabel en het tarief is maar 1 jaar interessant. Al moet er veel mis gaan vooraleer je aan de prijzen van basicfix komt.Heb het topic iets minder goed gevolgd de laatste tijd. Ik zit nog op basicfix van maart.. nu met die black friday deal dan overschakelen naar engie Flow? Enkel gas of ook elektriciteit is switchen?
Momenteel iets te weinig tijd om het echt gedetailleerd uit te vissen.
Enkel voor nieuwe klanten.En de rest ongewijzigd?
Kan je van flow naar flow?![]()
.In mijn contract afgesloten eind oktober:Ja, ik voel me nu wel gepoept om eerlijk te zijn.
Heeft iemand de formules op de huidige Flow al eens bekeken en vergeleken met die van oktober? Voor hetzelfde geld hebben ze die gewoon duurder gemaakt en geven ze "meer" korting om op dezelfde price point uit te komen...
Hier mag je nog eens de 4ct korting aftrekken..Ik zie het niet hoor.
Basic flex enkelv: 11 + 1.5 cent
Engie flow enkelv: 12.5 + 1.5 cent
En hoe of waar krijg je die korting?Hier mag je nog eens de 4ct korting aftrekken..
En hoe of waar krijg je die korting?
Als je enkelvouding vergelijkt en prijzen in eurocent/kWh. Het scheelt dus amper en maakt de korting van 4.7cent/kWh met black friday interessanter dan de 3.75cent/kWh van vorige maand met een iets gunstigere formule waarbij je 0.1cent winst hebt als de index aan de hoge kant staat.Ja, ik voel me nu wel gepoept om eerlijk te zijn.
Heeft iemand de formules op de huidige Flow al eens bekeken en vergeleken met die van oktober? Voor hetzelfde geld hebben ze die gewoon duurder gemaakt en geven ze "meer" korting om op dezelfde price point uit te komen...
Engie heeft mijn klacht afgesloten zonder enig gevolg, heeft tegelijkertijd mijn contract geactiveerd met die vervroegde begindatum en ik ben nu effectief aldus een korting kwijt bij Luminus hé.
Ze kennen mij nog niet goed. Ik ben namelijk dezelfde persoon die eerder een bedrag van rond 30€ betwist heeft bij Mega en die zaak heeft 22 maanden aangesleept.Hmm hmm.. Nu moet je dus hun een bericht sturen en vragen om compensatie. Bij geen/negatief antwoord naar de Ombudsdienst voor Energie gaan.
Heb hetzelfde aan de hand met Engie. Ik vroeg 2 weken geleden om te starten op 01/01/2025, nog ruimschoots op tijd dus. Ze kiezen zelf 05/01/2025. Heb nu bericht gestuurd om alles te annuleren.