apzoeir
Well-known member
Ja die poort heb'k vanochtend al opengezet. Staat ook open als'k in de app kijk.P1 poort opengezet op mijn fluvius? Klep gaat idd niet meer dicht.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja die poort heb'k vanochtend al opengezet. Staat ook open als'k in de app kijk.P1 poort opengezet op mijn fluvius? Klep gaat idd niet meer dicht.
Intussen wel de blauwe verbinding gekregen en gekoppeld met de wifi. Maar nu krijg ik "je P1 meter lijkt niet in staat te updaten naar de laatste versie"Ja die poort heb'k vanochtend al opengezet. Staat ook open als'k in de app kijk.
Ah maar 't lijkt wel te werken. 't spul ziet intussen groenIntussen wel de blauwe verbinding gekregen en gekoppeld met de wifi. Maar nu krijg ik "je P1 meter lijkt niet in staat te updaten naar de laatste versie"
Ah maar 't lijkt wel te werken. 't spul ziet intussen groen
Ik heb echt geen geduld voor zo'n dingen.Give it some time
Het is het www he (worldwidewait)
Mijn nieuw energiecontract is dus van start gegaan op datum Y.Volgens het contract dat ik nu alreeds kan downloaden staat er datum Y (met mijn elektronische handtekening er op)
Echter ik heb via mijnenergie getekend met datum X.
Mijn nieuw energiecontract is dus van start gegaan op datum Y.
Ik heb nooit getekend voor datum Y. Het contract is opgemaakt door engie en ze hebben digitaal mijn handtekening er gewoon op geplakt.
Is bovenstaande wettelijk eigenlijk geen schriftvervalsing? Ondertussen is het contract bij de vorige energieleverancier effectief stopgezet.
Helemaal correct. Mijn afname van't net is ±1100 kWh op jaarbasis (en injectie rond de 2200). Dus Eneco is in dit geval veel voordeliger voor mij persoonlijk.In verband met die Eneco promo van hierboven: vaste korting met voor de rest lager tarief voor injectie en hoger tarief voor afname. Lijkt interessant als je weinig verbruik/injectie hebt. Met hoger verbruik (warmtepomp of EV) blijft Engie interessanter.
Ik heb het erin geprutst gekregen met het klepje dicht, maar sindsdien kom ik er niet meer aan met de vrees dat ik het klepje dan niet meer dicht krijg, het is een beetje prutswerk om alles erin gepast te krijgen.Ik ga er vanuit dat het normaal is dat ik dat groene klepje niet meer toe krijg?
Ja je hebt gelijk.Ik denk dat in de contractbevestiging van Engie of in de voorwaarden staat dat ze de datum kunnen aanpassen.
Als je daar financiële schade door hebt, is het wel niet de bedoeling dat Engie dat zomaar toepast. Stel dat je van je vorige leverancier bv een korting krijgt als je minimum 1 jaar klant bent geweest en nu die korting niet krijgt doordat Engie vervroegd switcht. Dan moet je bij Engie verhaal gaan halen.

Nu niets, wachten tot einde van de maand.Gasprijs stijgt weer naar hoogste niveau in 1 jaar, ale vooruit. Benieuwd wat voor invloed dit gaat hebben op de flex contracten...
Ja en neen. Deels nu toevallig net wél door de voorspelling dat het kouder wordt en deels door speculaties he.Gas voor volgende winter (2025/2026) kost bijvoorbeeld minder dan gas voor volgende zomer (2025), dus stookseizoen heeft nog maar weinig te maken met de prijs hoor.
Hier een beetje tzelfde verhaal. Afname van 1500kwh, injectie van 2500kwh. Vanaf jan '25 van ecopower naar eneco wind en flexHelemaal correct. Mijn afname van't net is ±1100 kWh op jaarbasis (en injectie rond de 2200). Dus Eneco is in dit geval veel voordeliger voor mij persoonlijk.
In onze zomer is het ergens anders winter natuurlijkGas voor volgende winter (2025/2026) kost bijvoorbeeld minder dan gas voor volgende zomer (2025), dus stookseizoen heeft nog maar weinig te maken met de prijs hoor.