cege
Well-known member
Idd. Mijn boekhouder zegt: werkelijke kosten.
Dat is raar want VPG was toch duidelijk met zijn recente rondzendbrief ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd. Mijn boekhouder zegt: werkelijke kosten.
Dat is raar want VPG was toch duidelijk met zijn recente rondzendbrief ?
ev.be
![]()
Opinie: duidelijkheid rond CREG-tarieven is goed nieuws!
Recent kondigde minister van Financiën Vincent Van Peteghem (CD&V) - na lang aandringen van EV Belgium en heel wat discussies - aan dat de fiscus klaarheid zal scheppen rond de terugbetaling van het thuisladen van elektrische bedrijfswagens. Dit komt als reactie op de onzekerheid die heerst...ev.be

Werkelijke kosten bevat dan toch ook een component huur materiaal (zonnepanelen, dak, omvormer, kastmateriaal) voor de opwekking hoop ik?
Anders moet je de injectie niet in rekening brengen en kan je zelf een (marktconforme) prijs afspreken voor de opgewekte stroom toch?
ahja, dus de werkelijke afnamekost op die moment.Injectie is idd niet in rekening gebracht. Huur materiaal dan ook niet.
Mijn voordeel zal in het gebruik van zonne energie zitten zeker?
Hier ook van Ecopower naar Engie Flow, mijn injectie is niet heel groot (1500kWh/jaar) maar het verschil tussen afname is ook wel reëel. 12c vs 8c (incl promo) is wel wat. Zeker omdat ik een hele winter moet laden met weinig zonnestroom, dat is 2 euro per laadbeurt.
Ik behoud mijn aandeel gewoon en kan dus in geval dat de prijzen raar doen ook gewoon terug.
Da's dan 13,42 c voor Ecopower in september (tariefkaart oktober) en 8,52c met Flow.Wel nog 1,58 cent per kwh bijtellen voor groene stroom en wkk hé
Wel nog 1,58 cent per kwh bijtellen voor groene stroom en wkk hé
Dat verschilt toch lichtjes per leverancier naar gelang waar ze hun stroom halen etc.?Het verschil blijft toch gelijk, of je dat nu meetelt of niet...
Dat verschilt toch lichtjes per leverancier naar gelang waar ze hun stroom halen etc.?
Nog iemand al telefoon gehad van Luminus dat ze claimen dat BasicFlex nog steeds goedkoper is dan Flow, zelfs met de korting?

Nu net. Eerste keer niet opgepakt, belt die gewoon direct opnieuw.Nog iemand al telefoon gehad van Luminus dat ze claimen dat BasicFlex nog steeds goedkoper is dan Flow, zelfs met de korting?
Maandelijks.Is Flow eigenlijk een maandelijks variabele of trimestrieel?