Oplossing om een piek reset af te dwingen is leverancierswissel maar dan op naam van de partner.13kw piek? Geen limiet op je laadlaal gezet en de volle 11kW getrokken bij het laden?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oplossing om een piek reset af te dwingen is leverancierswissel maar dan op naam van de partner.13kw piek? Geen limiet op je laadlaal gezet en de volle 11kW getrokken bij het laden?
Was tijdens de bouw, de plakkers hadden een paar kacheltjes gezet.13kw piek? Geen limiet op je laadlaal gezet en de volle 11kW getrokken bij het laden?
Huh? Leg eens verder uit.. dat begrijp ik nietOplossing om een piek reset af te dwingen is leverancierswissel maar dan op naam van de partner.
Lijkt me dat dat niet waar is: alles staat gekoppeld aan het nummer van je meter en de naam op het contract weinig waarde heeft?Oplossing om een piek reset af te dwingen is leverancierswissel maar dan op naam van de partner.
Fout gedacht. Het is een persoon/firma die een contract afsluit voor een meter, niet een adres.Lijkt me dat dat niet waar is: alles staat gekoppeld aan het nummer van je meter en de naam op het contract weinig waarde heeft?
Dus als je verhuist als huurder bv krijg je de geschiedenis van de vorige huurder?
Fair points, zover had ik nog niet nagedacht.Fout gedacht. Het is een persoon/firma die een contract afsluit voor een meter, niet een adres.
Dit lijkt me onlogisch dat je dat kunt ontlopen. Je krijgt tenslotte toch een slotafrekening waarbij je alsnog het gemiddelde van je piek krijgt. Of vergis ik me?Fair points, zover had ik nog niet nagedacht.
Lijkt me dan wel wenselijk om gebruik van te maken als je een 'oopsiepiek" hebt die hoog genoeg genoeg is, anders sleep je die 12 maanden lang mee...
Als je maandelijks afrekent telt die monsterpiek dan toch maar een keer mee als je snel bent?Dit lijkt me onlogisch dat je dat kunt ontlopen. Je krijgt tenslotte toch een slotafrekening waarbij je alsnog het gemiddelde van je piek krijgt. Of vergis ik me?
Ja, kost geld maar was niet zoveel. Een €12 als ik het mij nog goed herinner 2 jaar geleden.In mijn huidige huurwoning heb ik enkel dagtarief voor elektriciteit. In mijn nieuwe woning is al een digitale meter met momenteel dag/nachttarief.
Ik wil dit graag laten wijzigen door Fluvius (omdat mijn verbruik zich vooral overdag situeert).
Ik had al gelezen dat Fluvius van op afstand kan fiksen. Maar heeft iemand een idee of dit geld kost? Of doen ze dit gratis?
Onder nacht valt ook het weekend en alles na 22h tot 6h. Hier zat dat toch aan 50/50.Lijkt me toch ook voor iedereen een no brainer,
om als je een digitale meter hebt, dan te kiezen voor 1 meter, (en dus geen dag/nacht tarief meer).
Ja toch? snachts verbruik je toch amper electriciteit?
Hmm ja het weekend zou je nog kunnen zeggen dat je dan de wasmachine en droogkast in steekt en dergelijke....Onder nacht valt ook het weekend en alles na 22h tot 6h. Hier zat dat toch aan 50/50.
Dag/nacht tarief geeft geen verschil tussen analoog en digitale meter, behalve dat je met een digitale makkelijker kan switchen tussen tariefstructuren.Hmm ja het weekend zou je nog kunnen zeggen dat je dan de wasmachine en droogkast in steekt en dergelijke....
Moet ik toch es bekijken, voor als het zo ver is, en de digitale meter komt er.
Ja inderdaad, dat bedoelde ik.Maar misschien bedoel je dat je bij de omschakeling naar digitale meter wel 1 keer kostenloos mag beslissen welke van de twee je wil hebben? Ik dacht toch dat ze dat op die moment instelden als je het vroeg?
Lijkt me toch ook voor iedereen een no brainer,
om als je een digitale meter hebt, dan te kiezen voor 1 meter, (en dus geen dag/nacht tarief meer).
Ja toch? snachts verbruik je toch amper electriciteit?
Ja in jou geval kan ik dat best aannemen.Mijn dagverbruik is maar 1 derde van mijn nachtverbruik. In de winter draait de warmtepomp vooral 's nachts, mijn EV wordt ook enkel 's nachts opgeladen. Ik vind dat voor iedereen die een EV heeft geen no brainer zenne. En daarbij is ook heel het weekend een goedkoper tarief. Ik ga nooit meer naar enkelvoudig tarief hoor.
Kostprijs als je een digitale meter hebt is inderdaad maar 12,22 euro.Ja in jou geval kan ik dat best aannemen.
Maar wij hebben dus geen EV, geen warmtepomp, en in het weekend zijn we niet al te veel thuis.
En zoals hier al aangegeven, als je voor slechts 12 euro kan switchen, kan je later nog steeds veranderen hé.
Ja in jou geval kan ik dat best aannemen.
Maar wij hebben dus geen EV, geen warmtepomp, en in het weekend zijn we niet al te veel thuis.
En zoals hier al aangegeven, als je voor slechts 12 euro kan switchen, kan je later nog steeds veranderen hé.