Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nja, ik ga toch ook niet meer snel kiezen voor een kleinere speler die prijsbreker is.Studie van de CREG over de samenstelling van de productportefeuilles per leverancier:
"Vlaanderen: De 10 duurste elektriciteitsproducten vertegenwoordigen 48 % van de volledige markt, de 10 goedkoopste 16 %. De 10 duurste aardgasproducten vertegenwoordigen 53 % van de volledige markt, de 10 goedkoopste 15 %."
Lang leve de vrije markt.
Je zit zeker goed.De krantenartikels maken me weer wat ongerust (zoveel Vlamingen zouden een te duur contract hebben).
Zit ik nog steeds ok met Optifix van Juni voor gas en elektriciteit?
Heb niks speciaals, geen zonnepannelen, geen elektrische auto...
Het is gemakkelijk om te bepalen na de feiten of een contract te duur is. Om dit te bepalen voor de onbekende toekomst is dat natuurlijk iets anders.De krantenartikels maken me weer wat ongerust (zoveel Vlamingen zouden een te duur contract hebben).
Zit ik nog steeds ok met Optifix van Juni voor gas en elektriciteit?
Heb niks speciaals, geen zonnepannelen, geen elektrische auto...
Heb mijn laadpaal beperkt tot 6.7kW zodat ik daar niet op hoef te letten. Piek dit jaar is 9kW.Koken en de tesla opladen op een bewolkte dag.
Rip capaciteitstarief. Bijna 12kw aan het trekken.
Heb mijn laadpaal beperkt tot 6.7kW zodat ik daar niet op hoef te letten. Piek dit jaar is 9kW.
Neen er is bij mijn weten geen magisch getal.Is dat een verschil misschien als je onder de 10k blijft?
Want als ik hier nog mijn grootformat printers zou aansteken dan wordt het wel heel gortig.
Iemand een idee hoe ik een nieuw contact bij Engie kan nemen voor de easyfix? Zit nog bij de tarieven van juni en die van juli zijn beter. In hun eigen simulatie kan ik alleen van product wisselen, dus een variabele nemen.
Hoe kan je eigenlijk kiezen voor gas alleen bij Engie ? Je kan dan wel zeggen ik maak een simulatie voor gas alleen, maar bij het afsluiten van het contract krijg je nergens bevestiging dat het enkel voor gas is bvb. Kan je zeker zijn dat het dan ook daadwerkelijk enkel gas is waarvoor je een contract afsluit ?
Na het afsluiten ? Maar niet bij het overzicht net voor het afsluiten van het contract toch ?Uiteraard. En je krijgt daar wel degelijk een bevestiging van.
50 euro, jawadde da wist ik nie lol.Neen er is bij mijn weten geen magisch getal.
Het is gewoon 50€ / kwp op jaarbasis. (al is het natuurlijk gebaseerd op de gemiddelde jaarpiek )
Is dat een verschil misschien als je onder de 10k blijft?
Want als ik hier nog mijn grootformat printers zou aansteken dan wordt het wel heel gortig.
50 euro, jawadde da wist ik nie lol.
Dan ga ik moeten zien dat ik mijn pieken lager hou alleszins en niet opladen tijdens het koken of tijdens dat ik hier met mijn zware machines bezig ben.
Holy shit zeg, anders is dat 500 euro per jaar...